Skip to main content
Beste,



Sinds 1week an ik niet Belgacom tv op de tablette downloaden altijd Van er is een fout als ik mij inlogd op my Proximus heeft iemand dee al gehad of moet ik naar klantendienst bellen
Je moet niet perse naar 0800 22 800 bellen je kunt ook wachten tot Px medewerker hie reageert of je kunt in het ander geval zelf een Privébericht sturen naam Px-Team.



    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)


Toch zou het geen kwaad kunnen van toch eens te bellen naar de klantendienst want als je moet wachten tot hier een PX medewerker reageert kan je nog een ganse dag wachten als het zelfs niet 's anderdaags zal zijn.
Maar je kan wel vasstellen dat dit wel al heel veel verbeterd is t.o.v. vroeger.
Dag Keve,



Kan je mij via privé bericht je login bezorgen waarmee je wil inloggen?

Reageer