Proximus TV

  • 30 January 2015
  • 14 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 1
Badge
WTF is er vanavond aan de hand met het TV signaal in Deurne Noord, op een twee en een half uur tijd al 8 keer signaal weggevallen en al 3 keer een reboot gedaan dit heb ik nog nooit meegemaakt.

14 reacties

vlug eens bellen naar technische dienst 0800 22 800, kan nog tot 22u,als er in de regio algemene storingen zijn zal dit direct gemelde worden
Je kan ook zelf eens nagaan of er geen storing gemeld wordt op je lijn,

zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '

Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'

en dan klik je op 'Start de analyse'

voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
Reputatie 1
Badge
Elsa, wat ik vanavond nog ga doen is niks....


Het hangt hier mijn strot uit, heb juist naar de klantendienst gebeld en heb die kerel eens gevraagd of ik daar een boekje hadden liggen met domme vragen, na mijn bevestiging dat ik en de modem en de décoder reeds meerdere keren herstart had, kreeg ik vragen als, zit de stekker in, zit de stekker niet los, is de kabel niet beschadigd dit allemaal terwijl de tv dan weer wel speelt en dat er hier geen aardbeving is geweest.


Er gaat nu maandag iemand langs komen, ben benieuwd wat hij hier gaat doen als het technisch probleem van Proximus opgelost is, maar dan natuurlijk weer niemand weet wat er aan de hand was.


Ga nu proberen mijn film uit te kijken. .?.
Ok , Laat eens weten wat het resultaat is van de tussenkomst van de technieker.


Nog een hopelijk prettige filmavond en een fijn weekend,


Mvg,


Elsa
Reputatie 1
Badge
Wel Elsa, het is laat maar ik kan wel vertellen dat ik van de moment dat ik tegen dienen fameuze mijn mening heb gezegd, naar een perfect beeld heb zitten kijken en zonder ene uitval, dus ik zal morgen de technieker maar afbellen, want ik vraag me af wat hij hier moet doen als alles perfect werkt.... Maar ik vraag mij hierbij wel weer af hoe goed dat ze bij Proximus bezig zijn, dat als er iets scheeld het altijd bij de klant is en nooit bij hen, maar dat zullen wel nooit weten zeker, en nu ga ik slapen.


Voor u ook een goed w-end gewenst.
het zou inderdaad goed kunnen dat hij je tv profiel eens gereset heeft of iets anders geprobeerd heeft !
Reputatie 1
Badge
Volgende Proximus grap....


Ik heb de technieker afgezegd, om twee redenen.


1. Mijn TV speelt vanaf gisterenavond na mijn aanvaring met de Proximus dienst goed en nu al de ganse voormiddag.


2. Met de afspraak van een technieker kon ik de Self repair niet gebruiken.


Nu voor de grap ga ik toch eens neuzen bij die Self repair en wat blijkt, 'hij' geeft aan dat er een storing is op mijn decoder, maar 'ik' moet zeggen wat er aan mankeert..... dit terwijl mijn tv aan het spelen is en zonder een kik van een storing te zien.


En na een tweede test geeft hij aan dat werkzaamheden geplant zijn op onze lijn .........


Als ge nu zo'n latijn wil begrijpen dan moet ge wel universiteit gedaan hebben, en dat heb ik niet......
bv om maar één reden op te geven, als de bit error wat aan de hoge kant zou zijn, zal de test kunnen aanduiden dat er iets niet in orde is en kan het goed zijn dat je het nog niet opmerkt.


Dat er werkzaamheden zijn kan ook zelfs iets te maken hebben met de omzetting naar Vectoring.


@Corefetis: bij ons is dit leuke spelletje ook al een keer of -tig gepasseerd. 'Geen verbinding', stilstaand beeld in pixels, oneindige 'messages' zoals: 'Proximus start op, even geduld',... noem het maar op. Alles opstarten, meerdere keren per avond, online de verbinding laten nakijken, ik verschijt meer tijd met al dat opstart en reset gedoe, dan dat ik TV kan kijken... maar volgens Proximus is er helemaal niks mis. Alleen werkt er niks, ik krijg er de rietepetiet van. Ook internet valt regelmatig weg en Proximus-Fon is om te lachen.


Gaan we vanavond TV kunnen zien of niet... het blijft spannend.
Als je klacht indient via http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMjgxODA4My9zaWQvbDhVOVlXZG0%3D" target="_blankreageren ze daar dan niet op , of als je vraagt een technieker te sturen om de zaak eens grondig na te zien, doen ze dat dan niet, want ik heb in der tijd, of beter gezegd, in het begin dat ik bij Belgacom aangesloten was, dit wel gedaan gekregen en er is verschillende malen, zelf verschillende techniekers langs geweest tot het probleem uiteindelijk opgelost werd.
Badge +4
Met welke TV zijn jullie aangesloten ? mogelijk niet zo goed compatible/of bug met sommige merken......


Via HDMI en/of draadloos


Gelukkig hebben ze dit niet allemaal, maar toch zal het wel niet leuk zijn met dit probleem.......
Is inderdaad al van vroeger bekend dat er problemen waren met sommige modellen en types
Reputatie 1
Badge
Beste mensen,


Ik kan heel geduldig zijn als het er op aankomt iets op te lossen, maar het irriteert me wezenloos met de opmerkingen, welke TV, compatibiliteit, draadje los, stekker los, kabel beschadigd, technieker laten nazien, dit terwijl we jaren quasi geen problemen hebben gehad. En ook omdat, zoals dit w-end weeral, vrijdag grote zever, technieker besteld, voor wat? we hebben nadien geen problemen meer gehad


Ik heb de opmerking reeds eerder gemaakt, maar heb het idee dat Proximus met hun hardware zo goed als met de software nog in het tijdperk zitten van nonkel Bill in Amerika anno 1995 met hun Windows 95, die startte ook om de haverklap op om iets tot een goed einde te brengen.


Het is bij ons nu gewoon een vaststelling, dat wij er niet op vooruit gaan maar wel degelijk achteruit en het wordt dringend tijd dat daar eens deftig werk van gemaakt wordt.
Ik weet één ding uit de jarren lange ervaring bij Belgacom/Proximus, als je bij de pakken blijft zitten dan gebeurt er niks en inderdaad dat zou veel soepeler en veel beter moeten kunnen maar dat zeggen de mensen nu al jaren en dit vind je op alle forums en andere media terug, dus heel veel is er spijtig genoeg na al die jaren niet veranderd blijkbaar !!


En antwoord nu niet, als je daar niet kunt mee leven verander van provider want die cirkel heb ik al rond en veel beter vind je niet, al moet ieder dit voor zich uitmaken.

Reageer