Proximus stuurt ongevraagde en niet voor mij bedoelde SMS berichten

  • 18 August 2017
  • 0 reacties
  • 153 Bekeken

Ik kreeg de afgelopen maanden meermaals SMS berichten met de vraag of ik goed geholpen was door de klantendienst van Proximus en dit voor een voor mij onbekend nummer. Meermaals belde ik hierover met de klantendienst en steeds dezelfde uitleg...Och het zal een vergissing zijn en iemand zal een verkeerd nummer hebben genoteerd en dat zal toevallig uw nummer zijn... Ik geloof dit echter niet meer 3 maal op 2 maanden dezelfde fout... In tijden van hackers en virussen zou een telecom bedrijf als proximus beter moeten weten....betreft privacy kan dit ook tellen. Ik gaf eerder aan dat ik dit een grove fout vond...zeker mijnheer dit kan gewoon niet en mag gewoon niet meer gebeuren...daarom gebeurde het nog twee keer kort na elkaar...ik heb het gehad en eis als triuwe klant een degelijke uitleg en tegemoetkoming. Graag reactie...heb me trouwens rotgezocht waar ik een klacht kon formuleren en uiteindelijk hier terecht gekomen...hopelijk wordt ik te woord gestaan en krijg ik dan wel een terechte vraag of ik goed geholpen werd...

0 reacties

Geen reactie

Reageer