Skip to main content
Beste

Hoe komt het plots dat er bij mijn abonnement Smart 15+ €16 wordt aangerekend ipv €15?



Mvg

Yves
Omdat er onlangs een prijsverhoging is geweest, zo kost mijn Smart+15 nu voortaan € 11/maand in plaats van € 10/maand, mijn abonnement zit wel in mijn Maxi Pack.
Hier hetzelfde. Kan er iemand uitleggen waarom ik 1 € meer moet betalen dan een Mobilus s terwijl dit hetzelfde aantal belminuten en data bevat. En bij mijn internet comfort is ook 1 € bij. En smart omzetten naar Mobilus is geen optie want dan ben ik de pack voordelen kwijt.

mvg
Jamo,

De prijsverhoging stond op de factuur van november 2016




Ja dat weet ik maar waarom meer betalen voor hetzelfde smart15 = mobilus s,geen enkel verschil. Buiten dat de Mobilus nog gratis data heeft voor een app naar keuze.

mvg
Jamo,

Ik kan alleen maar verwijzen naar de uitleg op http://www.proximus.be/tarieven




Jamo,

Ik kan alleen maar verwijzen naar de uitleg op http://www.proximus.be/tarieven







Wat een kul verhaal. Zeg gewoon dat je wilt dat alle klanten van PX overgaan naar Tuttimus, Familus en Mobilus. Dan ben je eerlijk naar de klanten toe.
En welke optimale ervaring krijg ik dan voor mijn 1 € meer tov de Mobilus s? :)

mvg
Dat zelfde geld voor Smart+25 en Mobilus M. Welke optimale ervaring krijg ik dan voor mijn € 1 meer.
klanten met oude contracten zijn trouwe klanten en moeten daarom een korting krijgen in plaats van een prijsverhoging !

Reageer