Proximus simkaart

  • 5 June 2013
  • 2 reacties
  • 1306 Bekeken


Hallo,


Ik ga een nieuw toestel kopen maar er is een probleem mijn huidige toestel gebruikt een normale simkaart en het toestel dat ik ga kopen heeft enkel een microsimkaart slot dus ik heb een andere simkaart nodig daar ligt het probleem want ....





'Indien u een ander formaat van simkaart nodig heeft, dan kan de Eshop u spijtig genoeg deze nieuwe kaart niet toezenden. Hiervoor moeten wij de klant de raad geven langs te gaan in een Proximusverkooppunt of Belgacomwinkel.'



en wat als je dit niet kan Proximus ?.Hier in dit verlaten gat is geen belgacom winkel noch een Proximus verkooppunt meer.Is dat nu zo moeilijk om die simkaart (niet geactiveerd) met de post op te sturen en als ze aangekomen is neem ik contact op voor activatie van die simkaart.Ik ben sinds eind vorig jaar bij Proximus en meer dan tevreden maar dit begint toch stilletjes aan op mijn zenuwen te werken hoor.Kom Proximus stuur mij nu maar die microsimkaart





Bedankt yes



2 reacties

Beste Erik,

Dit is spijtig genoeg niet mogelijk om per post op te sturen. U kunt via http://www.belgacom.be/nl/prive/verkooppunten?page=acb_posloc_RES een verkooppunt vinden.

Mvg Eva
Beste Erik,

Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Ik zal met onze collega's van e-shop contact opnemen of wij een uitzondering kunnen maken. U kunt ook altijd aan iemand vragen die voor u een simkaart afhaalt in een Belgacom Center en wij de activatie voor u doen als u ons telefonisch contacteert.

Mvg Eva

Reageer