Ik kan zowel op de site als via de myproximus app de catalogus voor de premium punten niet raadplegen ???
Mvg,
Joeri
Bladzijde 1 / 1
Dag Joerie,
Ik heb getest via mijn eigen MyProximus account (online) en ik kan de catalogus gewoon raadplegen.
Groetjes,
Antonella
Ik heb getest via mijn eigen MyProximus account (online) en ik kan de catalogus gewoon raadplegen.
Groetjes,
Antonella
Ik heb enkel een gsm abonnement, zou dit het probleem kunnen zijn ?
Krijg steeds de foutmelding dat de catalogus niet beschikbaar is.
Joeri
Krijg steeds de foutmelding dat de catalogus niet beschikbaar is.
Joeri
Hallo Joeri,
Kan je ons via een privé bericht even de betrokken klantgegevens bezorgen? Dan kan we je MyProximus profiel eens nakijken.
Een privé bericht kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes Inge
Kan je ons via een privé bericht even de betrokken klantgegevens bezorgen? Dan kan we je MyProximus profiel eens nakijken.
Een privé bericht kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes Inge
Ik probeer ook al verschillende weken de catalogus te raadplegen maar krijg eveneens melding.
'Wegens technische problemen is de catalogus niet beschikbaar. Probeer het later nog eens'
Is dit een algemeen verschijnsel of specifiek voor klanten die een openstaand saldo hebben.
PepeJo
'Wegens technische problemen is de catalogus niet beschikbaar. Probeer het later nog eens'
Is dit een algemeen verschijnsel of specifiek voor klanten die een openstaand saldo hebben.
PepeJo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.