Proximus opzeggen

  • 16 September 2017
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Ik ben twee maanden geleden naar proximus overgestapt en heb Familuis M besteld en vorige maand merkte ik dat 750gb per maand te weinig was voor mij en volgende optie was Bizz office 3TB maandelijks maar het is beetje duur voor mij, omdat ik alleen internet nodig heb wil naar telenet overstappen, bij proximus moet je pakket kopen , alleen internet kan niet.

Nu mijn vraag is, als ik nu ga opzeggen met proximus moet ik dan verbrekingsvergoeding betalen aangezien dat ik het voor maar paar maanden heb?

Ik heb net proximus gebeld en zo'n vrouw zei dat ze niet telefonische kan vertellen???

4 reacties

ik lees dat dat surfen onbeperkt is !
Badge +4
Uw 750 GB kan je uitbreiden met gratis volumeblokken van 150 GB, dus je kan blokken van 150 GB bijplaatsen zoveel je wil tot bvb aan 3 TB ☺️
ik lees dat dat surfen onbeperkt is !

Ik ook, ik wist het totaal niet na al die jaren.. maar is het idd onbeperkt maar als je boven 750gb gaat, je snelheid vertraagd (te traag voor mij)

Uw 750 GB kan je uitbreiden met gratis volumeblokken van 150 GB, dus je kan blokken van 150 GB bijplaatsen zoveel je wil tot bvb aan 3 TB ☺️

echt? ik dacht dat ik maar een keer kon doen.. maar ben al voor biz office gegaan en ben niet zo echt tevreden met prijs
1e maand 88euro lol

dus als ik nog kan wil ik gewoon opzeggen want bij andere provider kan ik alleen internet bestellen 2x sneller dan wat ik nu heb + rond 40euro
Dat kan je inderdaad nog altijd en zowel met comfort als met maxi pack.

Reageer