Beantwoord

Proximus op weg naar de grootste rommel?

  • 20 October 2016
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Op een week tijd 3 keer dat alle ingestelde zenders verandert waren van plaats, waarom?
Een zender die je gewoon bent, plots vervangen door Fox, zoiets bekijk ik zelfs niet.
Als dat de toekomst is, volgepropt worden met domme reclame en snert Amerikaanse series dan ziet de toekomst er maar slecht uit.
Vandaag, ik wil een opgenomen film bekijken, druk op bekijken en tv schakelt over naar de actuele zender.
Dus op nieuw geprobeerd, en wat zie ik, de film is weg.
Dus even decoder uitgezet, maar blijft op "start software" staan.
Dan heb ik een fabrieksreset gedaan en is er nog altijd mee bezig, al een half uur.
Proximus gebeld, niemand bereikbaar omdat ze problemen hebben.
Geweldige service, nog zo'n problemen en ik stap over naar Telenet, alhoewel ik denk dat het daar niet veel beter is.
icon

Beste antwoord door SamuelD 21 October 2016, 15:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Het is er op gebied van stabiliteit van de apparatuur zeker beter, maar daarmee is natuurlijk niet alles gezegd en valt buiten het probleem die je nu hebt en moet opgelost worden.
Je kan ook een privébericht sturen naar het proximus team als je telefonisch niet binnen geraakt.
Reputatie 1
Heb daarstraks ook gebeld voor een soortgelijk probleem. Omdat de lijnen erg druk waren om half 9, werd me voorgesteld door hen teruggebeld te worden morgen tussen 14 & 16 uur of ik mocht blijven wachten. Had voor het wachten gekozen, na half uur dat vervelende wachtmuziekje te horen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Er werd me verteld dat gans Vlaanderen zonder TV zat, dikke zever natuurlijk.. buren konden wel kijken. Probleem zou maximaal een uur duren . 2 uur later werkt het terug. Kdenk dak mij is een korting ga geven voor al die keren da proximus mij al zonder TV of internet heeft gezet..
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn er hier (niet ik) op ander topics die om FOX hebben gesmeekt.....
Reputatie 7
Badge +4
Er was gisteren avond inderdaad een algemene storing op Proximus tv, de storing is ondertussen opgelost, alvast bedankt voor het begrip en het geduld.

Met vriendelijke groeten,

Samuel