Gisteren werd mijn nummer tijdelijk gedeactiveerd zonder opgave van reden, en zonder mijn medeweten. Ondertussen heb ik geen service meer en kan dus niet meer bellen, smsen, surfen...
Zeer vervelend. Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk hersteld?
Bladzijde 1 / 1
Kan je ons even je klantnummer en betrokken GSM nummer doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Dan kijken wij het even voor je na.
Groetjes,
Lorentz.
Dan kijken wij het even voor je na.
Groetjes,
Lorentz.
Hoi Lorentz,
Gisteren via twitter contact gehad met de klantendienst en goed geholpen geweest - het probleem is van de baan en mijn nummer werd heractiveerd
Dank voor de opvolging!
Gisteren via twitter contact gehad met de klantendienst en goed geholpen geweest - het probleem is van de baan en mijn nummer werd heractiveerd
Dank voor de opvolging!
Fijn dit te lezen, doen steeds ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn! Kan ik nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.