Skip to main content
Klantenrekening: xxx

FACTUUR Nr. xxx

Hallo ik had graag even een vraag willen stellen in verband met bovenstaande gegevens

ik moet volgens zoomit en proximus mobile een factuur betalen voor 01/09/2016 met een

bedrag van 0.00 euro ik kan even niet goed volgen waarom ik een factuur krijg van proximus

mobile met een bedrag van 0.00 euro met vriendelijke groeten

Edit Wim: klantenrekening en factuurnummer verwijderd (deze gegevens kennen wij ;-)
Deze gegevens zoals klantnummer zet je best niet te grabbel voor jan en alleman want zou kunnen misbruikt worden deze gegevens verstuur je best in een privé bericht

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

NB: de meesten mensen zouden zeker niet klagen als ze een factuur krijgen van 0 € (grapje )
Ik heb dat ook ooit eens gehad. Ik heb toen even de klantendienst gebeld 0800 22 800 en een vriendelijke dame heeft dat toen voor me uitgezocht. Ik weet niet meer juist waarover het ging, iets dat me niks kostte dat door een glitch in het systeem plots apart 'gefactureerd' werd of zoiets. In elk geval in een wip geregeld. ( Helaas kon ze de echte factuur niet door deze vervangen ;-))) ).
Heb ook al facturen gehad van 0 euro.

En dit zijn zinloze facturen, gewoon omdat de software zegt factuur, uit printen en opsturen.

Puur software die slecht geprogrammeerd is. Moeilijk kan dat toch niet zijn PX is het bedrag gelijk aan 0 euro geen factuur opsturen.Jullie besparen iedere keer postzegel uit.

Nu kost het jullie iedere keer geld, en geld die puur weggesmeten is door nutteloze factuur van 0 euro.
Je kan natuurlijk de papieren factuur opsturen uitschakelen in MyProximus

Reageer