Geachte,
Ik heb enorm veel problemen met mijn internet verbinding. Ik heb twee verschillende WIFI netwerken en deze vallen geregeld uit. Kan soms enkel op het ene aanloggen en soms enkel op het tweede.
Streaming gaat bijzonder slecht, het beeld blijft om de zoveel minuten hangen ook. Dit is echt niet de kwaliteit die ik verwacht van een internet connectie anno 2016.
Verder ben ik ook beheerder van mijn zakelijk account op het werk, en ik kan langs geen kanten registreren voor TV overal. Als ik mijn GSM nummer ingeef, kom ik uit op de zakelijke pagina van het werk. Dus dat loopt telkens mis.
Ook Tuttimus geeft problemen voor mensen met een bedrijfs GSM. Ik heb geen extra abonnement voor telefonie nodig, maar dat lukt niet om dat te selecteren.
Graag eens bekijken en zien of er een oplossing beschikbaar is. Ook deze website is verre van overzichtelijk en moeilijk om op de juiste plaats terecht te komen. Waarom niet gewoon een mailtje naar een service helpdesk? Of een online platform zoals de meeste grote bedrijven intussen hebben?
Alvast vriendelijk bedankt,
Peter Nijns
0478/82.53.85
Bladzijde 1 / 1
Dag Peter,
ik zie dat je de bbox al eens herstart hebt, heeft dit niet geholpen? Heb je al eens een reset gedaan? Dit doe je door de reset knop 10 seconden ingedrukt te houden. Let op, alle zelf aangebrachte instellingen zijn dan weg.
MVG,
Wim
ik zie dat je de bbox al eens herstart hebt, heeft dit niet geholpen? Heb je al eens een reset gedaan? Dit doe je door de reset knop 10 seconden ingedrukt te houden. Let op, alle zelf aangebrachte instellingen zijn dan weg.
MVG,
Wim
Neen, heeft niets geholpen. En wat met mijn andere vragen ook?
Beste, kun je wat meer informatie geven over je problemen. Met wat je nu aangeeft weten we eigenlijk niets buiten dat het niet werkt.
=> Wat is de snelheid via kabel, zijn er daar ook problemen?
=> Al je problemen lijken te zijn met WiFi, hoe groot is de oppervlakte waar je WiFi wil? Hoeveel muren staan er? hoe goed is er geïsoleerd? Maak je gebruik van de WiFi van de BBox 3 of een ander toestel? Gebruik je WiFi bridges? Gebruik je PLC WiFi extenders? ....
Voor TV Overal (ProximusTV app): Heb je een MyProximus account waar je privé producten op staan? Gebruik dit account om in te loggen in de app. Persoonlijk vind ik het meestal handig om privé en werk gescheiden te houden, ook voor account.
Indien je geen GSM wil hebben in je pack kun je gerust Familus nemen. proximus.be/familus.
Voor de support site: op proximus.be heb je een volledige sectie "support": proximus.be/support
Voor jouw probleem is de logische weg:
Voor het contacteren van proximus gebruik je de contact pagina
Dit kun je doen door op (5) contact te klikken rechtsboven aan de website
of rechtstreeks naar proximus.be/contact te gaan.
Al bij al is dit forum slechts één van de laatste plaatsen waar de meeste klanten terecht komen. Dit forum is ook zo opgesteld dat het niet medewerkers zijn die meestal de antwoorden geven, maar vooral andere klanten zoals er zovele actief zijn op dit forum.
=> Wat is de snelheid via kabel, zijn er daar ook problemen?
=> Al je problemen lijken te zijn met WiFi, hoe groot is de oppervlakte waar je WiFi wil? Hoeveel muren staan er? hoe goed is er geïsoleerd? Maak je gebruik van de WiFi van de BBox 3 of een ander toestel? Gebruik je WiFi bridges? Gebruik je PLC WiFi extenders? ....
Voor TV Overal (ProximusTV app): Heb je een MyProximus account waar je privé producten op staan? Gebruik dit account om in te loggen in de app. Persoonlijk vind ik het meestal handig om privé en werk gescheiden te houden, ook voor account.
Indien je geen GSM wil hebben in je pack kun je gerust Familus nemen. proximus.be/familus.
Voor de support site: op proximus.be heb je een volledige sectie "support": proximus.be/support
Voor jouw probleem is de logische weg:
- Support
- Internet
- Internet Thuis
- WiFi netwerk
Voor het contacteren van proximus gebruik je de contact pagina
Dit kun je doen door op (5) contact te klikken rechtsboven aan de website
of rechtstreeks naar proximus.be/contact te gaan.
Al bij al is dit forum slechts één van de laatste plaatsen waar de meeste klanten terecht komen. Dit forum is ook zo opgesteld dat het niet medewerkers zijn die meestal de antwoorden geven, maar vooral andere klanten zoals er zovele actief zijn op dit forum.
Hallo, Alvast bedankt voor de uitleg.
Wifi via BBOX en zit in dezelfde ruimte als toestel. Ongeveer 7 meter van BBox verwijderd.
Is open ruimte zonder obstakels. Zou dus perfect moeten werken.
Via kabel : heb ik niet. Enkel Wifi.
My proximus: Ja maar moet telefoonnummer ingeven en dat is hetzelfde voor privé als werk....
Mvg,
Peter
Wifi via BBOX en zit in dezelfde ruimte als toestel. Ongeveer 7 meter van BBox verwijderd.
Is open ruimte zonder obstakels. Zou dus perfect moeten werken.
Via kabel : heb ik niet. Enkel Wifi.
My proximus: Ja maar moet telefoonnummer ingeven en dat is hetzelfde voor privé als werk....
Mvg,
Peter
En in familus zit ook weer onbeperkt bellen. Ik bel niet met vaste lijn, heb zelfs geen telefoontoestel.....
Als ik aanleg op my proximus kom ik direct op deze pagina terecht:
Te zien aan je screenshot heb je enkel je zakelijke account. Je kunt een nieuw account aanmaken voor je privé. Daarvoor heb je je laatste factuur nodig. Dan zal het ook mogelijk zijn om je TV app te gebruiken.
gebruik volgende link: https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1
Voor Tutimus en Familus zit er inderdaad een vast lijn bij. Indien je dit niet wil, kun je nog steeds kijken onder "Producten - Andere producten". Maar opgelet: een aantal voordelen heb je enkel bij Familus/Tuttimus.
gebruik volgende link: https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1
Voor Tutimus en Familus zit er inderdaad een vast lijn bij. Indien je dit niet wil, kun je nog steeds kijken onder "Producten - Andere producten". Maar opgelet: een aantal voordelen heb je enkel bij Familus/Tuttimus.
zo'n linken zijn altijd Engelstalig, is er methode om die in het NL te zien?
Klopt, Edge stond op zoom=125% ;-))
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.