Proximus komt beloften niet na

  • 13 May 2017
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Beste,
Zoals hieronder vermeld staat, zou mijn levering vandaag 13/05 tussen 10u en 16u geleverd worden. Ik ben de hele dag zitten wachten thuis op de levering . Tot mijn grote ongenoegen werd er niets geleverd en heb ik helemaal zitten wachten voor niets dus. Ik vind het zeer erg en heb totaal geen begrip hoe dit kan gebeuren bij een groot bedrijf als Proximus. Jullie houden jullie blijkbaar niet aan de gemaakte afspraken. Ik hoop dat jullie even de tijd nemen om in mijn schoenen te staan en beseffen dat ik hierdoor alle vertrouwen kwijt ben in Proximus zoals velen zouden zijn. Gelieve mij te contacteren en even de reden te geven waarom mijn gsm niet geleverd werd op het afgesproken tijdstip en vooral wanneer dit nu eindelijk zal gebeuren.
Mvg
Dien Nguyen

Van: E-Shop
Verzonden: dinsdag 9 mei 2017 16:50
Aan: Dien Nguyen
Onderwerp: Re: R4WEBSHOP000126116 (KMM6050122V48430L0KM)

Dag Dien Nguyen,

Wij verwijzen naar uw bestelling R4WEBSHOP000126116 en danken u hiervoor.

Bij deze de bevestiging dat uw levering is nu voorzien op zaterdag 13 mei tussen 10u en 16u op uw adres
De Teerlink 36
8530 Harelbeke

Mocht dit tijdstip u niet passen, dan verzoeken wij u contact te willen leggen met de transportfirma op het nummer 070 22 40 41, om een nieuwe afspraak te regelen.

Gelieve er rekening mee te houden dat de effectieve levering enkel kan plaatsvinden vanaf de eerste werkdag volgend op uw telefonisch onderhoud met de vervoerder.

Gezien de lopende procedures verzoeken wij u persoonlijk aanwezig te willen zijn – met uw identiteitskaart – voor de ondertekening van het contract.

Mocht u door omstandigheden in de onmogelijkheid zijn persoonlijk te tekenen, dan kan u steeds volmacht geven aan een ander meerderjarig persoon.

In dit geval vragen wij u volgende documenten te willen overhandigen aan de vervoerder :
- De door u beide ondertekend volmacht
- Kopie van uw geldige identiteitskaart (recto)
- Kopie van de geldige identiteitskaart (recto) van de meerderjarig persoon, aan wie u volmacht geeft.


Vanzelfsprekend staan wij altijd tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Dien120987,

Dit order wordt behandeld door een andere dienst die je kan bereiken via het nummer 0800 99 974 of per mail via eshop@proximus.net.

Reageer