Vraag

Proximus interventie

  • 2 December 2016
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Verhuizen van een vaste telefoon is niet simpel bij proximus. Een aanvraag wordt ingediend om een vaste lijn te verhuizen naar een ander adres. Het nieuwe adres is een kamer in een zorgcentrum.
Eerste contact: initieel zegt men mij dat dit remote kan gebeuren , dan blijkt het toch een manuele interventie van een technieker vereist ter plaatse. Een datum wordt vastgelegd wanneer de techieker langs zal komen. Daar het een interventie in aan de centrale in het zorgcentrum hoeft de technieker niet in de kamer te komen, al zou men veronderstellen dat de techieker end-to-end de connectie zou testen. Aan het einde van de interventiedag is er nog geen telefoon. Ik bel proximus en daar kan men mij niet zeggen als de technieker langs gekomen is of niet. In het zorgcentrum heeft niemand een technieker gezien. De volgende dag opnieuw gebeld naar proximus en ook daar kan men me niet zeggen als de technieker langs gekomen is. Ik word doorverbonden naar de storingen . Wat een verhuis van telefoon was is nu een storing geworden en nog steeds weten we niet als de technieker is langs is gekomen.
Wat kan ik doen als de proximus contact zelfs niet wil luisteren naar het verhaal maar de telefoon gewoon dicht gooit.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste vanclooster,

Is dit ondertussen in orde?

Indien niet, bezorg je mij dan klantgegevens voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Beste vanclooster,

Is dit ondertussen in orde?

Indien niet, bezorg je mij dan klantgegevens voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE




Het is in orde gekomen. Nu nog de factuur afwachten. Ze kennende zouden ze durven de verhuis ( die nooit afgewerkt) en nog een interventie aanrekenen ....

Reageer