Beantwoord

Proximus? Hier draait men facturen met de hand vermoed ik?

  • 26 July 2016
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Mijn facturatieperiode loopt altijd tot de 19de van de maand, het duurt dan minstens tot de 25 ste alvorens de factuur op Zoomit verschijnt. Deze maand doet Proximus nog een schepje er bovenop, waarschijnlijk om nog duidelijker de incompetentie te etaleren? Bij andere providers is uw factuur 1 à 2 dagen later beschikbaar bij Proximus moet dat 7 dagen en meer duren. Heeft men bij Proximus al van servers, hardware, computers in het algemeen gehoord? Of is de facturatie ergens in een kelder gevestigd zonder internet en draait men handmatig elke factuur uit? Het is de 21 ste EEUW tijd dat ze wakker worden want dit is VOORHISTORISCH.
icon

Beste antwoord door Elsa 26 July 2016, 08:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Wat een onzin. Belangrijkste is dat de factuur correct is en de betalingstermijn ook verlengd is uiteraard.
Bij telenet factureert men de 4 de van de maand en de 6 de zit de factuur in de bus .... het kan dus wel en evengoed krijg je een verlengde betaaltermijn.
Realiteit i.p.v. onzin ...
Reputatie 6
Badge +3
Het is in het nadeel van Proximus om laat te factureren. Dus onzin om hierover te klagen.
Ja het is een forum en Harry geeft zijn mening hierover over de zin en de onzin die zal wel blijkbar door ieder op zijn manier geïnterpreteerd worden :-))
Persoonlijk heb ik ook liever dat facturen altijd ongeveer op de zelfde datum komen, maar ja dat is weeral mijn eigen mening !

Reageer