PROXIMUS HELPT NIET!

  • 11 July 2017
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

IK ga zelf de moeite niet meer doen, maar ik kan al MAAAAAAAAN DEN niet meer op mijn premium store.... Ik verlies punten daardoor. elke keer zeggen jullie, geef ons uw gegevens, ok we laten het fixen, en hupla maanden later nog gene bal veranderd

6 reacties

Ik ken da, wij willen al MAAAAAAANDEN veranderen naar Tuttimus ( van begin februari ) en da is ook nog nie in orde. Proximus = een bende sukkels
Reputatie 5
Badge +3
Kan je alvast onze privéberichten beantwoorden, volgen het graag verder op! Groetjes, Nicky
Dan krijg ik weer diezelfde vraag en voorstel waar nooit voorheen iets aan gedaan werd... En nu vragen die zelfs mijn login (Paswoord en al) is dat nu nog normaal?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Alain, dossier staat nu in behandeling bij de juiste afdeling, namelijk My Proximus i.p.v. Premium Club, bent niet verplicht deze te geven, enkel makkelijker zodat wij bepaalde dingen kunnen checken. Correctie vragen niet je paswoord, vragen deze tijdelijk aan te passen. kan je alvast eens klikken op mijn account, mijn klantenprofiel, sta je hier als beheerder voor vast en mobile? Groetjes, Nicky
Rol: Beheerder
Reputatie 5
Badge +3
Hierbij dienen wij het dossier verder af te wachten, is alvast iemand van My Proximus aan toegewezen nu, gaat dus in orde komen, onze excuses voor de hele situatie. Groetjes, Nicky

Reageer