Steeds als ik kies voor nederlands bij het inloggen op het forum krijg ik te zien'Home-Forums-Mon Compte'.En krijg ik ook franse benamingen onder 'Forum',spijts mijn keuze van nederlands.
Nog een bug in het forum??
Daddy.
Bladzijde 2 / 2
@ Daddy,
ik ben al zeer blij dat er toch iemand mijn frustraties begrijpt.
Goed dat je dit doorgegeven hebt aan de medewerkers van Proximus en ik hoop dat ze het nu doorgeven aan hun programmeurs.
Aan alle nog een gezellige zondag verder,
Elsa
ik ben al zeer blij dat er toch iemand mijn frustraties begrijpt.
Goed dat je dit doorgegeven hebt aan de medewerkers van Proximus en ik hoop dat ze het nu doorgeven aan hun programmeurs.
Aan alle nog een gezellige zondag verder,
Elsa
@Elsa,
Misschien zit daar het verschil: ik gebruik Windows 7, met Windows 8 heb ik geen ervaring. Het zou kunnen dat de afhandeling van de default taalinstelling in win7/8 verschillend is en dat de code van Proximus geschreven is met win8 in het achterhoofd en niet uitgetest met win7. Het probleem is dan te 'herleiden' tot een combinatie besturingssysteem(versie)/browser/cookies, een vette kloof voor de specialisten.
Ikzelf gebruik het forum en MyProximus enkel met IE 11 en nu blijft de taalinstelling werken. Voor anderen is het wachten op een reactie van de programmeurs (of bovenstaande instructies volgen en alle cookies van Proximus én Belgacom bewaren) .
En misschien is er iemand die zich geroepen voelt om eens uit te testen wat er gebeurt onder een ander besturingssysteem ?
Wat volgens mij niet zou mogen zijn reacties van de helpdesk zoals 'probeer eens de cookies te wissen, gebruik eens een andere browser...'. De enige goede reacties zijn hier: 'ik noteer het probleem en geef het door aan onze programmeurs' of 'we zijn op de hoogte van het probleem en werken eraan' . Maar ja, dat zal altijd wel een utopie blijven, zeker...
Mvg,
Mikki
en window 8 opnieuw geïnstalleerd
Misschien zit daar het verschil: ik gebruik Windows 7, met Windows 8 heb ik geen ervaring. Het zou kunnen dat de afhandeling van de default taalinstelling in win7/8 verschillend is en dat de code van Proximus geschreven is met win8 in het achterhoofd en niet uitgetest met win7. Het probleem is dan te 'herleiden' tot een combinatie besturingssysteem(versie)/browser/cookies, een vette kloof voor de specialisten.
Ikzelf gebruik het forum en MyProximus enkel met IE 11 en nu blijft de taalinstelling werken. Voor anderen is het wachten op een reactie van de programmeurs (of bovenstaande instructies volgen en alle cookies van Proximus én Belgacom bewaren) .
En misschien is er iemand die zich geroepen voelt om eens uit te testen wat er gebeurt onder een ander besturingssysteem ?
Wat volgens mij niet zou mogen zijn reacties van de helpdesk zoals 'probeer eens de cookies te wissen, gebruik eens een andere browser...'. De enige goede reacties zijn hier: 'ik noteer het probleem en geef het door aan onze programmeurs' of 'we zijn op de hoogte van het probleem en werken eraan' . Maar ja, dat zal altijd wel een utopie blijven, zeker...
Mvg,
Mikki
Ik weet niet Elsa of je het hier gisteren hebt gelezen maar ik had hier iets geschreven,en blijkbaar is dit hier nu verdwenen.Nu geef ik proximus nog één laatste kans en dan ben ik deffinitief de deur uit.Ik weet niet of ik heb gezegd dat ik i.p.v. proximus11+ 11 heb genomen omdat dit een vergissing was;Beide kosten even veel.Maar bij het ene kan je geen Belgisch voetbal zien.Nu hebben zij er niet beter op gevonden om terug proximus11+ actief te zetten.En ik moet dit niet hebben.Als dit voor vannavond 17;30 niet weg is ben ik weg.Ik ben toch al bij telenet en dan kost sporting mij maar 10€ meer want dan neem ik daar internet en telefoon en anders was dit een pak duurder.
Ben nu eens benieuwd.Ik heb het opnieuw besteld voor de allerlaatste maal.als het nu nog eens verdwijnt ben ik weg.Al die kanalen vanaf 630 zijn uit mijn bestand verdwenen.In ieder geval in tegenstelling tot wat men beweerd kan men die abonnementen gewoon verwijderen via mijn proximus.Want ik heb het juist met proximus 11+ gedaan.En of ze nu gaan staken of niet morgen,het zal mij een worst wezen dan zullen ze die een dinsdag tussen hunne boterham kunnen leggen als proximus 10 hier weer verdwenen is.En anders moeten ze maar leren met hun pollen van de knoppekes te blijven.Da zei ons moeder ook altijd.En ik ben toch ne brave jongen geworden.
Kan je het niet beter via een ► contact-formulier in orde laten zetten :
- Wenst u een of meerdere abonnementen op te zeggen?
- Hebt u een vraag over de opzegging?
We contacteren u van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8.30 u en 20 u,
op zaterdag tussen 10 u en 18 u.
Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen
Vul het contactformulier in.
U zult een e-mail ontvangen ter bevestiging van uw aanvraag.
Daarna wordt u gecontacteerd door één van onze medewerkers
@ Mikki,
Ja nu zeg je wel dat ze niet mogen zeggen 'cookies eens wissen', maar je mag niet vergeten dat het bij mij zo wel terug zo in orde gekomen is, maar ik moet er ook direct bijzeggen dat uit reactie van anderen heb moeten vaststellen dat het niet geholpen heeft, en langs de andere kant heb ik ook van anderen het antwoord gekregen dat het opgelost was !
Het kan in feite geen kwaad dat je cookies wist maar je moet ze daarom natuurlijk niet gaan uitzetten.
cookies wissen doe ik ook af en toe als de browser zich niet normaal gedraagt bij het surfen naar bepaalde sites, en soms brengt dit soelaas en ook soms niet.
In ieder geval je oplossing heeft al mensen verder geholpen en dat is het voornaamste en nu moet Proximus nog de vinger op de wonde leggen zodat we geen pleisters meer nodig hebben om er op te leggen 😉.
Ja nu zeg je wel dat ze niet mogen zeggen 'cookies eens wissen', maar je mag niet vergeten dat het bij mij zo wel terug zo in orde gekomen is, maar ik moet er ook direct bijzeggen dat uit reactie van anderen heb moeten vaststellen dat het niet geholpen heeft, en langs de andere kant heb ik ook van anderen het antwoord gekregen dat het opgelost was !
Het kan in feite geen kwaad dat je cookies wist maar je moet ze daarom natuurlijk niet gaan uitzetten.
cookies wissen doe ik ook af en toe als de browser zich niet normaal gedraagt bij het surfen naar bepaalde sites, en soms brengt dit soelaas en ook soms niet.
In ieder geval je oplossing heeft al mensen verder geholpen en dat is het voornaamste en nu moet Proximus nog de vinger op de wonde leggen zodat we geen pleisters meer nodig hebben om er op te leggen 😉.
@Ken,
Je zou voor jouw problemen beter telkens een nieuw topic starten, in plaats van elke post te vervuilen met je niets ter zake doende opmerkingen. Op deze manier help je de TS en diegenen die een deftig antwoord proberen te geven op een probleem niet verder.
Op elk ander zichzelf respecterend forum zouden deze opmerkingen al lang verwijderd zijn als OFF-TOPIC.
Je zou voor jouw problemen beter telkens een nieuw topic starten, in plaats van elke post te vervuilen met je niets ter zake doende opmerkingen. Op deze manier help je de TS en diegenen die een deftig antwoord proberen te geven op een probleem niet verder.
Op elk ander zichzelf respecterend forum zouden deze opmerkingen al lang verwijderd zijn als OFF-TOPIC.
Elsa als dat aan mij bedoeld is dat bericht hoef ik dit niet te hebben.Ik heb een bevestiging gekregen eerst op pc en dan in mijn mail.Dan zal er normaal nog één komen per brief.Als zij nu denken als ze met mij chocedeizen kunnen spelen,dan spelen ze maar met die van een ander.Eerst is dat geactiveerd,en een halve dag later verwijderen ze het.En deze keer meen ik het,ik heb het al eens gezegd met over te stappen naar telenet.Eén voet staat er al en de andere kan er ook komen,want netflix heb ik nu voor niets meer nodig.Wie weet hoe lang moet je hier weeral naar wachten want geloof het al maar niet dat het voor de zomer op die decoders staat.En als je het wil heb je het toch altijd.
@Mikki wat je ook bent man of vrouw .Als je een probleem hebt met mij ben je ook niet genoodzaakt hier op dit forum te komen.Touwens ook een aangename avond voor jou.En nog eens ik heb geen problemen.Ik tracht problemen op te lossen.Wat is TS? Ik heb dat in mijn badkamer hangen. Een TL buis namelijk.Snap je hem?T van voor en S van achter.Als jij vind dat het hier een beetje te veel word voor jou zou ik als ik van jou naar de moderator van dit forum een klacht indienen tegen mij.Als je wil ,wil ik ook mijn naam geven.Maar ik zeg er wel bij ik heb over 3 maand naar de klanten dienst gebeld over dit forum.En ik weet wat er mag gezegd worden en wat niet.Dus in mijn ogen doe ik niets verkeerd,maar als jij een blauwtje wil oplopen doe je maar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.