Ik heb een Smart+15 abonnement (nu al meer dan 1 jaar) voor m'n smartphone.
Wanneer ik probeer om een login/account aan te maken voor het gebruik van de WiFi hotspots (FON of AUTO_FON, maakt me weinig uit) krijg ik volgende melding wanneer ik via MyProximus ga :
"Het spijt ons, u komt niet in aanmerking om een Wi-Fi Hotspots account te activeren."
Waarom gaat dat niet ? Heb ik, als abonnee, dan geen recht om gebruik te maken van de (handige) WiFi hotspots ??
Wat moet ik doen om daar dan wel van te kunnen genieten ??
Dank bij voorbaat !!
Bladzijde 1 / 1
je hebt je al een account aangemaakt:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_account/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/een-wi-fi-hotspots-acccount-aanmaken.html
zie ook:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/proximus-fon-en-proximus-auto-fon.html
en ook nog:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_trouble/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/problemen-om-te-verbinden-met-een-wi-fi-hotspot.html
Moest je binnenkort geen antwoord krijgen dan kan je altijd een privébericht sturen naar Het Proximus Team
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_account/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/een-wi-fi-hotspots-acccount-aanmaken.html
zie ook:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/proximus-fon-en-proximus-auto-fon.html
en ook nog:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_trouble/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/problemen-om-te-verbinden-met-een-wi-fi-hotspot.html
Moest je binnenkort geen antwoord krijgen dan kan je altijd een privébericht sturen naar Het Proximus Team
Bedankt voor de snelle reactie :)
Helaas ... ik blijf in cirkeltjes draaien. M.a.w. ik kan, ondanks mijn Smart +15 abonnement, GEEN account aanmaken... 😞 Dit omdat ik enkel mijn GSM abonnement heb en niks "pack" (vaste lijn, TV, internet) heb.... Pffff, redelijk flauw hoor. Gemiste kans want tegenwoordig is mobiel internet toch "de standaard" ???
Helaas ... ik blijf in cirkeltjes draaien. M.a.w. ik kan, ondanks mijn Smart +15 abonnement, GEEN account aanmaken... 😞 Dit omdat ik enkel mijn GSM abonnement heb en niks "pack" (vaste lijn, TV, internet) heb.... Pffff, redelijk flauw hoor. Gemiste kans want tegenwoordig is mobiel internet toch "de standaard" ???
Inderdaad er zijn nog enkele voorwaarden bvb als je een pack hebt moet je het fon signaal niet afzetten op je bbox modem, enz...;
Maar ik kan er zeker niks aan veranderen aangezien ik ook maar een Px klant ben 😉
Maar ik kan er zeker niks aan veranderen aangezien ik ook maar een Px klant ben 😉
Geen probleem hoor Elsa 😉 Toch bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.