Beantwoord

Proximus fon: geen verbinding

  • 31 May 2016
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Hallo, ik ben Ivette en ben nieuw op Forum

ik kan geen verbinding maken op Proximus fon, welke inlog moet ik juist gebruiken?
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 31 May 2016, 10:45

Bekijk origineel

4 reacties

je bent zo vlug vandaag met je antwoorden, precies meer tijd dan ik deze keer :-))))
Reputatie 3
Badge +1
je bent zo vlug vandaag met je antwoorden, precies meer tijd dan ik deze keer :-))))

Ik heb complexe storingen vandaag. Dus ik moet vaak wachten op meetresultaten. Ook moet ik minimaal 1 kwartier TV zien om te zien of het probleem is opgelost.
Dus ik maak mij nuttig 😃
Reputatie 3
Badge +1
Ivette

je moet eerst je FON account activeren op de "MyProximus" portaal. Als je deze nog niet hebt aangemaakt vindt je alle info op je laatste factuur.
@Ivette,

Ter info: => http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_account/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/een-wi-fi-hotspots-acccount-aanmaken.html

Reageer