Skip to main content
Eind mei ben ik overgeschakeld van een Pay&Go (herlaadkaart) naar een Generation 15 abonnement met Blackberry Internet Service. Heb hierop ingetekend via internet en kreeg het 1ste jaar -50% op mijn Generation 15 abonnement en Blackberry Internet Service en daar bovenop omdat ik via internet besteld had de eerste 10 maand telkens -5€/maand. Dat is de theorie

Maar in praktijk. We zijn nu 4 facturen verder en heb nog steeds mijn -5€/maand niet gekregen heb al verscheidene malen naar de klantendienst gebeld. Dat komt in orde je zal dat volgende factuur zien. Kreeg ik enkele dagen geleden mijn factuur 150€ normaal zou dit rond 16€ zijn zoals de vorige maanden. Staat daarop dat ik contractbreuk gepleegd heb "Aanpass. vaste termijn contract" heb nogthans niks aangepast. Heb nu wel gezien dat er plots 2 blackberry internet services abonnementen actief zijn zie screenshot.

Ik hoop dat Eva of een ander forumlid die dit ook mee gemaakt heeft me kan zeggen wat te doen. Ben niet van plan deze te betalen. Dat ze maar eerst maken dat alles in orde is. Heb al elke maand mogen bellen en het begint me enorm te frustreren dat ze niet geven wat er op men contract staat. Dit is mijn klantennummer: 10843288

Beste Wu-ter,

Ik heb uw vraag aan de juiste dienst overgemaakt.

Zij zullen u hierover terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer