Beantwoord

Proximus emailadres

  • 30 November 2017
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Ik heb sinds kort, naast mijn skynetadressen, nog een proximusadres aangemaakt.
Ik heb hiermee twee problemen.

1. Als ik een mail stuur naar iemand, krijgen ze niet het emailadres ......@proximus.be te zien maar dit: outlook_282ECE2CD2B6FCC3@outlook.com.
Als je op die mail dan antwoord, krijg je een foutmelding.

2. Wanneer iemand een mail stuurt naar het ....proximus.be adres, komt de mail niet binnen in de inbox van het proximusadres account maar in de inbox van mijn skynetadres account.

Wat moet ik doen omdat dit te verhelpen.
Ik zou ipv ook nog een extra gmailadres kunnen aanmaken maar dat werkte ook niet.
Ben geen bolleboos op dat vlak maar dat zal je al wel door hebben. 😉
icon

Beste antwoord door Martin 30 November 2017, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Wanneer iemand een mail stuurt naar het @proximus.be adres, komt de mail niet binnen in de inbox van het proximusadres account maar in de inbox van mijn skynetadres account.

Dit is omdat je geen nieuwe mailbox adres een alias mail adres is die je aangemaakt hebt in dezelfde oude MAILBOX
letterlijk is "alias" of "andere naam" voor de zelfde mailbox
dus alle mails die binnen komen op je skynet en nieuwe proximus mailadres zullen in het zelfde mail account binnenkomen.
Ok dat is begrijpelijk.
Bedankt.

En ken je ook een oplossing voor het andere probleem?
In het mail programma dat je gebruikt moet je eens In het mail account dat je gebruikt om te versturen van mails,gaan kijken onder eigenschappen en kijken wat voor replay (mail adres om te beantwoorden) in gevuld staat daar moet je uw mail adres zetten waar de ontvangers van je verstuurde mail automatisch zullen gebruiken om te beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +3
via deze link kan u een extra maibox aanmaken.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mailbox/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-mailbox-aanmaken-of-verwijderen.html

Reageer