Skip to main content
Hallo,

Sinds 09/03/2017, data aanpassing pack, is men bij Proximus bezig (???) met de aanpassing van mijn pack. Eerst werden al mijn diensten afgesloten, ik had gevraagd om deze terug te activeren, niets gebeurde en ik diende ze na het zoveelste telefoontje zelf terug aan te vragen. Van activatie kwam er echter niets terecht. WEL een hoop brieven met, nota van aanvraag en vervolgens zelfs activatie.

NIETS WAS MINDER WAAR. Er werd niets geactiveerd, meer nog door toedoen van Proximus ben ik mijn GSM-nummer kwijt. Deze werd gedeactiveerd bij Scarlet en daar ikzelf de reactivatie moest aanvragen werd deze na mijn aanvraag, nooit meer opnieuw geactiveerd.

Mijn laatste telefonisch contact met Proximus dd. 31/03/2017 met de technische dienst en de klantendienst van Proximus beloofde men mij bij hoog en bij laag dat op 2 april alles zou worden geactiveerd. Vandaag 3 april NIETS over de ganse lijn.

Vandaag na ontelbare telefoontjes, ontelbare telkens andere drogredenen van de operatoren van Proximus, hun leugens kotsbeu, zullen wij het "noodgedwongen" uitzoeken bij andere operatoren teneinde alsnog iets te kunnen aanschaffen dat wel werkt.

Met achting,

Jcc
beste,

er is een dossier opgesteld, maar behandeling verloopt niet naar wens. Ik heb hulp gezocht om dit sneller en verder uit te klaren. Oprechte excuses dat het misgelopen is.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer