Skip to main content


Kan er mij iemand precies uitleggen hoe dat werkt?





Ik dacht dat dit een vrij te kopen data roaming forfait was maar dat blijkt zo niet te zijn. Het is wel degelijk een wettelijke abonnementsverbintenis. Even concreet:





>> net voor ik een dagje naar Nederland vetrok activeerde ik een 10Mb daily travel pass



>> 2 dagen nadien krijg ik per SMS een bevestiging dat het geactiveerd is



>> 5 dagen later krijg ik per post een schrijven 'bevestiging van uw aanvraag van een wijziging'





Intussen zie ik dat het dagje buitenland me lekker veel gefactureerd werd. Ik heb dit abonnement formeel geprotesteerd. Op de website staat er immers niets over een abonnementsverbintenis.





http://www.belgacom.be/nl/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten-en-diensten/internet/internet-onderweg/surfen-in-het-buitenland/-mobiel-internet-in-het-buitenland.html?tabnav=1

Beste Peter,

U betaalt met Daily Travel Pass geen activeringskost of maandelijkse kost. U betaalt enkel per dag wanneer u gebruik maakt.

Mvg Eva


De activering wordt door ons gedaan, of door u (via e-services). Als wij het activeren dan hoeft u voor de rest helemaal niets te doen. U kan dan zonder probleem op internet gaan. U ontvangt bij activering (via beide wegen), een sms van ons, ter bevestiging. Mvg Eva


Reageer