Beste, probleem met proximus cloud op samsung tablet en smartphone. Heb alles verwijderd, zowel op pc als op tablet en Phone. Bij herinstallatie (met zelfde login en passwoord) is PC ok, maar bij zowel tablet als Phone krijg ik de melding:(Helaas, er is iets misgegaan. Meld u opnieuw aan). Bij nieuwe pogingen blijft deze boodschap zich herhalen....
Hoe oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Dag jean vh,
Voor je Cloud vragen/problemen raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site
https://www.proximus.be/support/nl/personal/zwpr_support/cr_contact.html
Kies "Snel aan de slag ? Hier vind je een antwoord op je vraag"
Dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Voer dan je telefoonnummer in en druk op OK
Kies dan "Ik heb een technische vraag". Vervolgens selecteer je "Mijn product werkt niet goed".
Kies "Internet" en dan "Cloud"
Mvg,
AndyM
Voor je Cloud vragen/problemen raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site
https://www.proximus.be/support/nl/personal/zwpr_support/cr_contact.html
Kies "Snel aan de slag ? Hier vind je een antwoord op je vraag"
Dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Voer dan je telefoonnummer in en druk op OK
Kies dan "Ik heb een technische vraag". Vervolgens selecteer je "Mijn product werkt niet goed".
Kies "Internet" en dan "Cloud"
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.