Proximus auto fon
Wanneer ik mij wil aanmelden op proximus auto fonderdelen wordt er naar mijn identiteit gevraagd ik weet niet wat er daar mee bedoeld wordt
Oké bedankt
als het niet lukt stuur dan eens zzn privébericht met je gegevens
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Ja via 4G netwerk
heb je met deze smartphone al verbinding gemaakt op 2G/3G/4G netwerk (identificatie van je simkaart)
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Ja ik probeer in te loggen via een smartphone maar krijg de vraag naar identiteit
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.