Ik ben nieuwe klant. Ik tracht de app te activeren om op afstand opnames te kunnen plannen. Ik krijg telkens de melding dat de applicatie niet actief staat bij MyProximus, maar ik kan die nergens toevoegen. Bovendien stond er eerst een beheerder en nu is die weg.......
Bladzijde 1 / 1
Je bedoelt als je deze procedure volgt dat het niet lukt dan
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Hoi BaSy,
Vind je de vaste producten (Proximus tv, internet,...) terug in je MyProximus, indien niet ga je deze aan je MyProximus koppelen.
Werkt dit niet of is dat al in orde dan kan je ons best je klanten- of telefoonnummer doorsturen via privébericht en kijk ik het verder voor je na. Dit kun je door hier te klikken.
Vind je de vaste producten (Proximus tv, internet,...) terug in je MyProximus, indien niet ga je deze aan je MyProximus koppelen.
Werkt dit niet of is dat al in orde dan kan je ons best je klanten- of telefoonnummer doorsturen via privébericht en kijk ik het verder voor je na. Dit kun je door hier te klikken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.