Beantwoord

Proximus altijd feest jaja

  • 14 november 2017
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Heb me 14 dagen geleden tutimus klant gemaakt via een vertegenwoordiger en pas vandaag hebben ze mijn installatie in orde gebracht. Gisteren was ik feite nog telenet klant. Tot mijn grote verbazing is er nu een promotie voor wie die pack nu aanschaft en daarbij een tv kan aankopen voor 69 euro.
Gezien ik vanaf vandaag nieuwe klant ben veronderstel ik daar gebruik van te kunnen maken.
Niets van ! Gebeld naar de klantendienst met als antwoord : promotie is voor nieuwe klanten die gisteren ingeschreven hebben. Ze moeten ergens de lijn trekken zeggen ze.
Dat noemen ze klant vriendelijk.
Besluit: Ik zeg contract op en laat het vernieuwen volgende maand.
Promotie loopt tot eind december.
Is dat de oplossing ???
icon

Beste antwoord door JanDe 15 november 2017, 14:58

Dag Raymond, we begrijpen je teleurstelling, De timing is inderdaad ongelukkig. En nu opzeggen en daarna terug aansluiten brengt in dit geval geen aarde aan de dijk. Dit is inderdaad erg vervelend voor jou, maar onze procedures laten het helaas niet toe. Bedankt voor uw begrip. Johan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Raymond, we begrijpen je teleurstelling, De timing is inderdaad ongelukkig. En nu opzeggen en daarna terug aansluiten brengt in dit geval geen aarde aan de dijk. Dit is inderdaad erg vervelend voor jou, maar onze procedures laten het helaas niet toe. Bedankt voor uw begrip. Johan

Reageer