Proximus altijd een feest - 43 inch tv niet voor bestaande klanten. Waar is dat feest?

  • 13 November 2017
  • 15 reacties
  • 644 Bekeken

Ik heb me deze ochtend ingeschreven op de actie overstappen naar Tuttimus met 43 inch televisie voor 69 Euro. Ik krijg net per telefoon te horen dat dit niet voor bestaande klanten geld. Ik heb nog geen Tuttimus pack, maar wel een klassiek pack met internet, televisie en mobiel. Dus ik wilde overstappen naar Tuttimus.


Het is zonde dat je als klant van Proximus wordt afgestraft. Dus de oplossing die door Proximus wordt voorgesteld is om over te stappen naar een andere leverancier voor bestaande klanten?

15 reacties

Contract opzeggen en opnieuw klant worden een oplossing???? @Proximus -->waar zijn we mee bezig?
Er staat toch nergens in de voorwaarde dat je een nieuwe klant moet zijn?
Inderdaad, dat staat nergens. Er staat wel "bij een nieuw internetabonnement in Tuttimus" maar wat is dat? Ook ik heb een pack met internet,maar geen tuttimus. Dus als ik overstap op tuttimus heb ik een nieuw internetabonnement in tuttimus lijkt mij! Er staat nergens iets over bestaande of nieuwe klanten, maar ook de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn gaf mij dezelfde boodschap: "geen tv mogelijk".

#geenfeestbijproximus
Inderdaad, zo ken ik proximus 🙂 nooit volledig duidelijk zijn.
Wat wil dit eigenlijk zeggen een nieuw internetabonnement, ik ben ook een bestaande klant en heb ook interesse.
Vorig jaar was er een gelijkaardige actie, dan moest je in u pack 1 extra iets nemen om als bestaande klant te kunnen genieten van de promo.
Ik denk dat PXM de zin "bij een nieuw internetabonnement in Tuttimus" interpreteert als je moet een nieuw internet abonnement nemen (dus alleen als je nog geen internet abonnement hebt kan je pas een nieuw nemen) en het moet in een Tuttimus pack zitten !

Maar dan zouden ze dit ook veel duidelijker moet aangeven als het dit is wat ze bedoelen?
Ik begrijp dat eerlijk gezegd niet van proximus. Het is een eenvoudige manier om klanten voor twee jaar te binden. Of dat nu nieuwe of bestaande klanten zijn... twee jaar lang inkomsten. ik begrijp dat nieuwe klanten interessanter zijn dan reeds bestaande, maar toch. Er lopen mensen weg uit frustratie of vinden creatieve manieren om toch aan de voorwaarde van nieuwe klant te voldoen. Wat niets opbrengt, alleen maar extra kost mee brengt voor proximus.
Reputatie 2
Badge
Dat is omkoper rij.
Dit werd hier inderdaad al vele jaren lang aangeklaagd op het forum waarom ook bestaande jaren lange trouwe klanten er niet kunnen van genieten, maar het is net als bij zovele abonnementen, om er maar een vb te geven een krant abonnement waar ook mooie cadeaus gegeven worden enz... is ook enkele voor nieuwe abonnees ........
Ik zou toch graag eens een reactie van proximus willen zien. Want ik ben een bestaande klant en ik ben wel bereid om mijn mobiel internetabonnement te upgrade. Daaronder versta ik dus een nieuw internetabonnement.
indien ze niet antwoorden kun je altijd de vraag stellen via een privébericht,
sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst (met je vraag en klantgegevens ....) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

NB: ik vrees er voor dat zij dit inderdaad zien zoals je zelf aanhaalt als 'upgrade' enfin je kan het maar vragen hé
Heeft er eigenlijk iemand ervaring met Orange? Want ze gebruiken Proximus boxen en het Proximus netwerk. Maar het is wel 40 euro in de maand goedkoper en zelfde internet snelheid (100 mps) en zelfs mogelijkheid om sneller internet te hebben dan proximus (200 mps) voor 10 euro extra?
je bedoelt waarschijnlijk Telenet boxen want bij mijn weten maken zij gebruik van Telenet infrastructuur.
Gisteren zei Proximus me dat ze de boxen verzorgen voor Orange. Mijn schoonouders werken met Orange en ze hebben een proximus box. Maar het kan zijn dat het verandert is.
Je hebt het waarschijnlijk over de Flybox van orange, proximus zal volgend jaar ook met een combinatie DSL en 4G starten, zeker voor mensen die nog een trage ADSL lijn hebben.
@Martin, ah dat kan. 🙂 Ja zie via andere websites ook dat ze Telenet gebruiken blijkbaar. Sorry

Reageer