Skip to main content
Wij zijn nu al sinds augustus 2015 met Proximus bezig om een internet aansluiting in ons vakantiehuis in Wallonië te krijgen. Er zijn al heel wat afspraken geweest, maar tot nu toe was elke afspraak (plm 12x) een teleurstelling. Met als hoogtepunt dat er de laatste keer (13 April jl) weer niemand is komen opdagen. Een paar weken eerder werd er door iemand van de afspraken helpdesk glashard gezegd dat er nu echt iemand zou komen graven.

Toen we vervolgens op 13 April weer contact hebben opgenomen met Proximus voor uitleg, werd ons medegedeeld dat er nog geen aansluiting gemaakt kon worden en dat Proximus een nieuwe afspraak met ons zou maken zodra het mogelijk is om de aansluiting (inclusief graafwerkzaamheden) te maken.

We hebben nu nog niets gehoord, maar vragen ons ook af of wij er dan zeker van kunnen zijn dat een en ander definitief geregeld wordt, wanneer Proximus ons weer voor een afspraak benaderd.

De situatie om de aansluiting naar het huis te maken is bij Proximus bekend: Er moet 30 meter onder de openbare weg gegraven worden. Het betreft hier zogezegd een vakantiewoning en daarom hebben wij al een aantal verlofdagen aan jullie verspild. Graag zou ik willen weten wanneer wij eindelijk anno 2017 een internet aansluiting krijgen.
Beste Steinb,



Kun je mij (via privébericht) klantgegevens bezorgen voor nazicht?

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,



HeidiE

Reageer