Proximus


Reputatie 1
Beste Proximus,

Weet echt niet wat er bij die callcenters aa de hand mee is. Ik ben vandaag 28/04 om 08u14 door een agente die Kaat noemt bij het geven van IM8113475 om te zien hoever dat ze daarmee waren die kenden het niet en vroeg voor welke dienst dat die werkten Facturatie. Nadien vroeg ik of ze het aan iemand anders kon vragen daar antwoorden zij gewoon niet op en mijn laatste vraag was welke callcenter dat zij werkten en haakten gewoon af. Ik heb daar geen woorden voor. Belden nadien terug zelfde probleem agente haakten ook af. 3 de keer bellen(30min in wacht) ben nog altijd niet geholpen en vrees dat het voor testaankoop mijn dossier heel ingewikkeld zal zijn. Slechte reclame voor Proximus hoe dat ik vandaag behandeld ben geweest door 1 van jullie callcenters echt niet tevreden. Ik pik dit niet van jullie.

19 reacties

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe u aan de lijn klinkt. Denk niet dat ze zonder reden twee keer neerleggen. Die mensen proberen ook maar hun job naar behoren uit te voeren. Als u aan de lijn ook met woorden als "Testaankoop", "schandalig", "cowboytoestanden" en "amateurs" gooit zoals hier op het forum... Ik begrijp best uw frustraties en ongenoegen, maar u hebt nu een dossier of klacht bij Proximus en bij Testaankoop lopen? Waarom blijft u dan topics openen om uw gal te spuwen?
Reputatie 7
Badge +3
Beste Bouchra,

Dat is inderdaad niet de juiste werkwijze.

Onze oprechte excuses hiervoor.

Uw app MyProximus werkt dus nog steeds niet als ik goed begrijp.Ook niet na het verwijderen en terug installeren van de app?

Groetjes,

Joël
Reputatie 1
Beste Bouchra,
Dat is inderdaad niet de juiste werkwijze.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Uw app MyProximus werkt dus nog steeds niet als ik goed begrijp.Ook niet na het verwijderen en terug installeren van de app?
Groetjes,
Joël
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe u aan de lijn klinkt. Denk niet dat ze zonder reden twee keer neerleggen. Die mensen proberen ook maar hun job naar behoren uit te voeren. Als u aan de lijn ook met woorden als "Testaankoop", "schandalig", "cowboytoestanden" en "amateurs" gooit zoals hier op het forum... Ik begrijp best uw frustraties en ongenoegen, maar u hebt nu een dossier of klacht bij Proximus en bij Testaankoop lopen? Waarom blijft u dan topics openen om uw gal te spuwen?
Beste,
Waar moei jij je mee
Reputatie 1
Beste Bouchra,
Dat is inderdaad niet de juiste werkwijze.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Uw app MyProximus werkt dus nog steeds niet als ik goed begrijp.Ook niet na het verwijderen en terug installeren van de app?
Groetjes,
Joël

Beste,

Alles al gedaan
Reputatie 1
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe u aan de lijn klinkt. Denk niet dat ze zonder reden twee keer neerleggen. Die mensen proberen ook maar hun job naar behoren uit te voeren. Als u aan de lijn ook met woorden als "Testaankoop", "schandalig", "cowboytoestanden" en "amateurs" gooit zoals hier op het forum... Ik begrijp best uw frustraties en ongenoegen, maar u hebt nu een dossier of klacht bij Proximus en bij Testaankoop lopen? Waarom blijft u dan topics openen om uw gal te spuwen?
Beste,
Voor jij mij hier aanvalt. Vraag ik Proximus om mijn gesprek van vandaag eens te beluisteren en dan zal je zien hoe beleefd ik was.
Reputatie 1
Beste Bouchra,
Dat is inderdaad niet de juiste werkwijze.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Uw app MyProximus werkt dus nog steeds niet als ik goed begrijp.Ook niet na het verwijderen en terug installeren van de app?
Groetjes,
Joël
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe u aan de lijn klinkt. Denk niet dat ze zonder reden twee keer neerleggen. Die mensen proberen ook maar hun job naar behoren uit te voeren. Als u aan de lijn ook met woorden als "Testaankoop", "schandalig", "cowboytoestanden" en "amateurs" gooit zoals hier op het forum... Ik begrijp best uw frustraties en ongenoegen, maar u hebt nu een dossier of klacht bij Proximus en bij Testaankoop lopen? Waarom blijft u dan topics openen om uw gal te spuwen?
Beste,
Waar moei jij je mee


Beste Joel,

Ik vraag je heel beleefd aan jou dat die Anastasia mij hier niet aanvalt. Zij heeft zich hier niet moeien
Forum is voor iedereen naar mijn inziens 😛 Maar ik val je niet aan hoor, je mag best wat rustiger aan doen ^^
Reputatie 7
Badge +6
Aan allen: gelieve elkaar niet aan te vallen. Hou het hoffelijk voor iedereen. Ik verwijs naar de forumregels ter zake:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126

Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Wim
Reputatie 1
Forum is voor iedereen naar mijn inziens 😛 Maar ik val je niet aan hoor, je mag best wat rustiger aan doen ^^
Beste Anastasia,
Lees je eerste reactie. Je kent mijn situatie niet en je werkt zelf niet voor Proximus. Als jij je job zo goed kent dan is een IMnr geen dossiernummer
Reputatie 1
Aan allen: gelieve elkaar niet aan te vallen. Ik verwijs naar de forumregels ter zake:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126

Alvast bedankt.
Groeten,
Wim


Beste Wim,

Alvast bedankt
Reputatie 1
Beste Wim,

Wil je aub aan Anastasia vragen om mij geen privebericht te sturen. Ik vind het een lichte vorm van stalken. Zij kent mijn situatie niet en vraag een oplossing(diensten die jullie aanbieden) en haar commentaar heb ik hier niet nodig.

Vriendelijke groeten,

Dit heeft zij mij gestuurd: Anastasia Nikolajj 17 minuten geleden
Waarom zo vijandig? Forum is van iedereen en voor iedereen ?
Reputatie 7
Badge +6
Bon, ik wil hier geen polemiek! Indien je niet wil dat iemand jou PM's stuurt, kan je via instellingen dat aanpassen.

Reputatie 1
Beste Bouchra,

Dat is inderdaad niet de juiste werkwijze.

Onze oprechte excuses hiervoor.

Uw app MyProximus werkt dus nog steeds niet als ik goed begrijp.Ook niet na het verwijderen en terug installeren van de app?

Groetjes,

Joël


Beste Joel,

Alles al gedaan mijn account laten verwijderen en mijn myproximus app verwijderd. Nadien mij terug geregistreerd en mijn app terug geïnstalleerd nog steeds dat ik mijn factuur niet kan raadplegen alleen via de online site van myproximus mij aanmelden. Ik heb ook een IM8113475 daar staat in dat ze mij gebeld hebben en gesloten IMnr. Maar ik heb van die dienst nooit geen telefoon gekregen.

Vriendelijke groeten,
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bouchra

We zijn er volop mee bezig en proberen dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.

We houden je zeker op de hoogte.

Er is ook nog een dossier lopende met nummer 42411026

Alvast excuses

Koen
Reputatie 1
Beste Koen,

Dat klopt en wil alleen gecontacteerd worden door iemand die voor Proximus werkt.

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Ik zal het mee in uw dossier vermelden.

Alvast nog een fijne dag

Koen
Reputatie 1
Beste Koen,

Alvast bedankt en ben zeker niet tevreden hoe ik hier door een bepaalde dame werd aangesproken en mij nadien nog priveberichten begint te sturen. Ik ben daar enorm van aangedaan en ook van deze forum door die ene dame.

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Ja hier zijn we op de hoogte van.

We volgen dit zeker op en alvast excuses.

Groeten

Koen
Reputatie 1
Ja hier zijn we op de hoogte van.
We volgen dit zeker op en alvast excuses.
Groeten
Koen

Beste Koen,

Ik ben enorm gekwetst en was vanuit het standpunt vertrokken dat ik alleen door iemand van Proximus aangesproken zou worden.
Ben verschoten van deze site en specifiek van haar. Zij kenden mijn probleem niet en dan nog mij zo aanspreken (schande). Heb mijn bedenkingen over Proximus sinds vandaag en altijd op tijd mijn facturen betalen en vandaag dit. Spijtig dat zo personen trouwe klanten wegjagen en ga ook gebeuren.

Vriendelijke groeten,

Reageer