Beste, ik krijg geen signaal 2de oproep binnen. Wanneer ik met mijn GSM aan het bellen ben, wordt een tweede oproep rechtstreeks naar de voice mail geleid. De website vermeldt dat ik dit kan aanpassen in MyProximus (ProxiComfort). Ik wind deze optie echter niet terug. Waar kan ik deze instellingen wijzigen aub? Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb hetzelfde probleem en vind ook niets terug in 'MyProximus' om dit te verhelpen. Bij de klantendienst vertelden ze me dat ik de code *43# diende in te voeren, na dit meermaals uitgevoerd te hebben, kan ik nog steeds geen tweede oproep behandelen en worden deze meteen naar mijn voicemail doorgestuurd.
Welk abonnement heb je? Pay&Go? Mobilus? Full Control? Tuttimus ?
Mobilus L
Zelfde probleem hier. Proxicomfort zou volgens de website standaard geactiveerd zijn maar dat is niet het geval. Na contact met de klantendienst zou het binnen de 2 uur actief zijn, maar de volgende dag nog niets.
Zo heeft het ook al 3 dagen geduurd om mijn voicemail te laten activeren, het zou altijd in orde komen maar pas toen ik de juiste vrouw aan de lijn kreeg was het ineens direct geregeld. Geen eenvoudige terugkeer naar Proximus met m'n mobiele nummers moet ik zeggen.
Wat verder te doen voor de 2e oproep, iemand een idee?
Zo heeft het ook al 3 dagen geduurd om mijn voicemail te laten activeren, het zou altijd in orde komen maar pas toen ik de juiste vrouw aan de lijn kreeg was het ineens direct geregeld. Geen eenvoudige terugkeer naar Proximus met m'n mobiele nummers moet ik zeggen.
Wat verder te doen voor de 2e oproep, iemand een idee?
Ik krijg op iPhone foutmelding als ik wisselgesprek wil aanzetten
*43# werkt evenmin
optie instellen van mobile nummer via my proximus werkt niet wegens "technisch probleem"
abonnement bizz mobile M
*43# werkt evenmin
optie instellen van mobile nummer via my proximus werkt niet wegens "technisch probleem"
abonnement bizz mobile M
Zelf vind ik persoonlijk signaal 2e oproep erg vervelend, Het is het 1e dat ik gedeactiveerd heb indertijd...
Hallo Stephan!
Over welke foutmelding gaat het precies?
Mvg,
Wouter
Over welke foutmelding gaat het precies?
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.