Vraag

Promoties voor trouwe klanten?

  • 23 May 2016
  • 1 reactie
  • 501 Bekeken

Geachte,

Weerom merk ik dat er uitgebreide promoties zijn voor nieuwe klanten, zoals nu ook weer 2 in 1 PC/ tablet voor 49 € voor elke nieuwe Internet Comfort of Maxi-klant. Weerom voel ik mij als reeds 30 jaren vaste klant bij Belgacom en Proximus in de kou gezet. Waarom niet zulke aanbiedingen voor vaste klanten? Moeten wij ons contract opzeggen, bij een andere provider gaan en dan terug klant worden om van een promotie te kunnen genieten? Nieuwe klanten worden op en top verwend. Wij hebben op telefoonnummer 011 64 88 28 3 mobiele nummers en en Internet + TV + Tel bij Proximus. U kan via mijn telefoonnummer nagaan welke Packs wij gebruiken. Een jaar geleden is deze factuur overgegaan van Brouwers Jean ( 33049) naar de zaak 'De Verver'. We hebben hier geen enkele goede promotie voor mogen ontvangen. Huidig klantennummer 618702643.
Graag zou ik ook van de promotie willen genieten van 2 in 1 PC/tablet voor 49 € met gratis installatie en 1 jaar office 365 Personal.
Hopenlijk kan u aan deze vraag tegemoet komen en ook jarenlange vaste klanten ook een tegemoetkoming doen.

Met vriendelijke groeten,

Brouwers Jean - De Laat Margo

1 reactie

Als je uw gegevens doorstuurt aan het proximus team kunnen ze wel nagaan waarvoor je in aanmerking komt
=> Stuur bericht
Of anders kan je natuurlijk ook gewoon wachten tot iemand van proximus hier reageert.

Reageer