Beste,
Bij mijn aanvraag van Proximus krijg had ik er een TV bijbesteld. Nu die ging in april toekomen. Ze hadden mij al een paar keer gebeld voor ze te komen leveren, maar de oproepen worden geweigerd. Daarna heb ik naar Proximus gebeld de klantendienst daar weten ze van niets en stuurden me door naar de technische dienst maar daar vinden ze ook niets. Wat moet ik nu doen ?
Mvg Linsey Debruyne
Bladzijde 1 / 1
telenet of orange eens proberen?
Dag LinDb,
Stuur je me een privébericht met je klantgegevens?
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Stuur je me een privébericht met je klantgegevens?
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.