Skip to main content
Geachte,



Vorig jaar april heb ik een Samsung S5 mini gekocht via z''n promotie met abonnement, wat al niet zo evident was als vaste klant om een witte te krijgen!

Nu is dat toestel net weer trug uit reparatie voor de 3x ja ja U leest het goed 3x reparatie op nog GEEN 1 jaar tijd!!!

Dit toestel deugt voor geen millimeter.......Nu vroeg ik om een ander toestel want zeg nu zelf 3x op 1 jaar!

En dan begint de miserie Dynafix/Proximus waar ik steeds het toestel naartoe moet sturen,zegt dat dat nie kan zonder toestemming van Samsung, dus Samsung gecontakteerd en daar zeggen ze nee Dynafix/Proximus moeten U een nieuw toestel aanbieden.........Dus maw van het kastje naar de muur!

Ik ben DIT beu ......ofwel krijg ik een ander toestel of ik lever dat toestel trug in en mijn contract vervalt!!!

Wij zijn al jaren klant bij Proximus met heel ons pack, maar dit is echt NIET normaal meer, wij als trouwe klant hebben ook recht om een degelijke service te bekomen,en die is op deze moment ver zoek!!!

Hopend op een spoedige oplossing van Proximus uit ......



Mvg Eveline Petry
Ik lees inderdaad hier op het Prox forum en op de andere Prox sociale netwerken dat er dikwijls miserie is met Dynafix, hopelijk zal Proximus je hierbij toch kunnen verder helpen, anders als het niet in orde komt zou ik toch dit eens doorspelen aan de ombudsman telecom, zelf al brengt het niks op, hoe meer mensen dit doorspelen hoe beter ze weten hoe groot de miserie is op dit vlak, maar hopelijk is het niet nodig en zal Prox het nodige ondernemen voor u.

Mvg,

ELsa.
@Elsa heb je mss ook een link voor mij van die Ombudsman Telecom?

Alvast bedankt
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klacht-voor-bemiddeling.html?IDC=52

Hier staat ook nog wat info=> klik hier

Reageer