Beantwoord

Promotie S8+ met behoud van eigen nummer niet mogelijk ?

  • 27 April 2017
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Beste,

Ik ben erg geïnteresseerd in de nieuwe samsung S8+, dus heb ik besloten om via een promotie, via Proximus (299 euro + Mobilus S + datapack) , mij deze smartphone aan te schaffen. Ik ben naar een Proximus-center geweest en men vertelde mij daar dat het perfect mogelijk is om de nieuwe S8 via de winkel te bestellen, maar dat dit niet mogelijk is voor de S8+. Men heeft er duidelijk bij gezegd dat het perfect mogelijk is om mijn huidige nummer te behouden als ik voor de normale S8 zou gaan.

Dus heb ik besloten om via de website van Proximus, waar de S8+ ook vermeld staat, te proberen, en daar kan ik tot mijn ongenoegen blijkbaar niet mijn eigen gsm-nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en men kon mijn vraag daar ook niet beantwoorden. Ik zit al met alles bij Proximus, via het Tuttimus-pack, en heb momenteel de Mobilus S voor mijn eigen GSM.

Mijn vraag is dus of het echt niet mogelijk is om mijn eigen nummer te behouden en of ik ergens vooruitgang kan zien over de status van de levering van het toestel.

Mvg,
Gilles
icon

Beste antwoord door FreyaVR 27 April 2017, 14:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, Je kan als bestaande klant inderdaad enkel in de winkel terecht om van deze actie te genieten, maar dit kan ook voor de S8+ Ik heb dit gevonden op de voorwaarden. https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s8-plus-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-samsung-galaxy-s8-plus-black.html Ze hebben je in de winkel dus helaas verkeerd geïnformeerd. Enkel het webaanbod is niet te verkrijgen voor bestaande klanten. Maar daar zit de S8+ niet onder. Groetjes Freya

Reageer