Skip to main content
Ik heb de Samsung S8 besteld via pre order , er stond ontvang nu uw Samsung S8 8 dagen voor de officiële verkoopsdatum .

Dus dat was normaal 20/04, ik ben naar de winkel geweest waar het toestel zou bezorgd worden maar geen toestel beschikbaar, de verkoper zei me kom morgen eens terug .

Vrijdag ga ik terug en nog altijd niets, was een andere verkoper en die zei van ja je zal moeten wachten want wij krijgen maar levering op dinsdag en donderdag, begrijp dus niet waarom ik de vrijdag terug moest gaan terwijl er toch niet geleverd wordt .

Ze waren heel onvriendelijk en vind het niet kunnen dat er dan op de site stond bij het bestellen ontvang uw smartphone 8 dagen voor de officieele verkoopdatum .

Ik zal dinsdag nog eens terug gaan naar de winkel, en hoop dat de Samsung dan wel aanwezig zal zijn .

Als ze weer zo grof en onvriendelijk zijn zullen ze me daar niet meer terug zien en ga ik gsm ergens anders kopen
Ik heb hier hetzelfde probleem. Heb hem ook in pre order besteld voor 20/04 en heb hem ook nog steeds niet. Ik ben al 5 dagen onbereikbaar met mijn ander samsung al verkocht is. Ik vind het ook niet kunnen dat ze pre order zetten en op die datum beschikbaar zal zijn en dat die 5 dagen na voorgestelde datum er nog niet is en ze waren ook heel onvriendelijk in de proximuswinkel.

Ben zaterdag gaan vragen naar een andere proximuswinkel of er bij hen ook probleem was en daar heeft iedereen zijn pre order de donderdag gekregen.
Hallo Mieke, inderdaad ben ook naar een andere winkel geweest ondertussen om te gaan vragen enze zeiden me juist hetzelfde dat alle gsm de donderdag geleverd geweest zijn . Normaal morgen is er nog een levering . Hoop dat de mijne er nu wel bijzit

Reageer