Beantwoord

Promotie ALL FOOT

  • 28 August 2016
  • 9 reacties
  • 354 Bekeken

Badge
Beste,

14 dagen geleden ben ik opgebeld door proximus met de vraag of ik een maand gratis all foot wenste.
De hele uitleg gekregen.....
Het zou geactiveerd worden maandag maar ik zie dat dit nog steeds niet actief is.

Ik zou graag de voetbal zien straks

mvg,
Geert B
icon

Beste antwoord door ThomasP 29 August 2016, 08:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je al eens geprobeerd door je decoder eens 5 sec. zonder stroom te zetten en dan weer in te schakelen? Misschien zie je dan dat het geactiveerd is. Als dat niet werkt kan je eens vragen aan de telefonische klantendienst op 0800 22 800 om het alsnog voor je te activeren. Voor TV is die ook op zondag beschikbaar.

PS: Is het niet All Sports geworden (Belgisch voetbal en international sports)? Je hebt nu 3 opties: BELGIAN FOOTBALl (9,95 €/m), INTERNATIONAL SPORTS (9,95€/m) en ALL SPORTS (14,95€/m, promo: eerste maand gratis.

PPS: je kan het ook activeren via je decoder, maar dan kan het soms tot 24u duren voor het geactiveerd wordt:
MENU > SHOP > ACTIVEER EEN OPTIE > naar links > BOEKETTEN EN PASSEN > VOETBAL > keuze maken: ALL SPORTS (14,95€/m, eerste maand gratis) > ACTIVEER DEZE OPTIE > Pincode ( als je er zelf geen gemaakt hebt, standaard 1234) > bevestigen.

PPPS: het kan ook via MyPproximus - Mijn Producten - Proximus TV - op lijnnummer klikken - VOETBAL EN OP AANVRAAG - BESCHIKBAAR (klikken) - ALL SPORTS - klikken op + Bestellen - Bevestigen.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Geert, ik zie dat All Foot actief staan op je TV abonnement en ook technisch zijn de kanalen beschikbaar op je decoder. Ik neem aan dat je dus reeds voetbal aan het kijken bent? ;-)
Mocht je nog vragen hebben over alle zenders die hier tot behoren, kijk even op volgende pagina voor een volledig zenderoverzicht per extra boeket.
Reputatie 7
Badge +6
Bestaat dat nog: ALL FOOT, want ik vind dat niet terug noch op decoder, noch op MyProximus?
En nog een vraagje: wat is de 'standaardpincode' nu weer a.u.b. 0000 of 1234, bij op aanvraag enz. Ik vergis me elke keer. 🙂
=> 1234 omdat de 0-toets anders te vlug zou versleten zijn ;)

All foot zal waarschijnlijk alleen nog bestaan voor oude geabonneerden !
Reputatie 7
Badge +6
:D:D:D:D
Reputatie 7
Badge +6
Marleen, je hebt volledig gelijk. Het gaat hier eigenlijk over 'All Sports'. Het boeket 'All Foot' wordt commercieel niet meer aangeboden. Meer info over deze producten op Proximus website.
En het is een kwestie van vlug te zijn als je nog wil gebeten worden ;-)

Promo All Sports: aanbieding geldig tot en met 31/08/2016 voor nieuwe inschrijvingen op All Sports.

je kan je ook laten opbellen
Reputatie 7
Badge +6
Ik wou gewoon weten of de informatie die ik gegeven had correct was. Ik zou voetbalfans niet 'op het verkeerde been' willen zetten. ;-)))
Reputatie 7
Badge +4
En dan is een tackle achteraf niet meer nodig :-)

Mvg,

Koen

Reageer