Proximis beweert de snelste te zijn qua bereik maar klantendienst laat alles te wensen over ik heb op 22/08 geprobeerd een telefoon met abonnement te kopen,ik heb bijna iedere dag gebeld naar de klantendienst en we zijn nu 6/9 en heb vandaag te horen gekregen dat ze nog niet eens bezig zijn
Bladzijde 1 / 1
Misschien even naar de mogelijkheden kijken van Orange...
Indien je deze bestelling hebt geplaatst via de website, kan je hiervoor dit webformulier invullen:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_ask_e_payment/particulieren/producten/r-orphans/forms/infrastructuuraansluiting.html
In eender welk ander geval; ontvang ik graag je klantennummer via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_ask_e_payment/particulieren/producten/r-orphans/forms/infrastructuuraansluiting.html
In eender welk ander geval; ontvang ik graag je klantennummer via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.