Beantwoord

Promo die nog steeds op de website staat, is vervallen

  • 10 August 2016
  • 8 reacties
  • 411 Bekeken

Promo voor Samsung Galaxy S7 loopt volgens de website tot en met 08/08/2016 maar staat nu, 10/08/2016, nog steeds op de website. Vind het zeer spijtig, want mijn humeur zakte ineens weg! Bovendien moet ik als jarenlange trouwe Proximus-klant toch ook weer naar een center (waarvoor ik niet onmiddellijk tijd heb door mijn job en gebrek aan nabijheid van een center). Waarom niet de bestaande klanten hetzelfde gebruiksgemak geven als de nieuwe?
icon

Beste antwoord door longhouse 12 August 2016, 22:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Euh...??? Je zegt zelf dat er staat dat deze actie eindigde "tot en met 08/08/2016".
Dit is dan ook een actie, actie's zijn tijdelijk en niet de vaste regel, meestal hebben zij ook het doel om "nieuwe" klanten te lokken.
Dacht dat je een GSM online kan kopen, het nadeel is dat je dan moet thuis zijn voor de levering ervan... Dus het center is dan toch de snelste oplossing.
Dat ze die dan van de website afhalen ipv klanten te misleiden als ze zoeken. Je moet al ver doorklikken om de voorwaarden te kennen. Dat is net mijn punt. Vandaag wordt de GSM nog altijd aan zogezegde promoprijs vermeld op de site. Ik weet ook wel dat acties tijdelijk zijn maar als ze verlopen is, ze niet op de site laten staan, zeker 4 dagen later is allesbehalve goede reclame.
Reputatie 3
Badge +1
Snap de frustratie hierom wel, zeker als je verlekkert bent op iets en dan ineens ziet dat de actie niet meer geldig is.
Meestal is dit een ontwerp foutje. Je kan dan tegenkomen dat deze site tijdens het laden de laatste promotie opzoekt en weergeeft, dit is zo in veel website's, ook een van de redenen dat je dit zo veel tegenkomt, ook de reden waarom er meestal een datum bij staat tot wanneer de actie geldig is.
Heb het ook al eens meegemaakt en het is zeker niet prettig.
Eigenlijk een beetje off topic,
maar wat ik mij hier al langer afvraag waarom het niet (mag) aangeduid wordt (worden) wie juist "beste antwoord" toegekend heeft?
(ik heb het niet enkel en alleen over deze topic alleen uiteraard)
Reputatie 4
Badge +2
Eigenlijk een beetje off topic,
maar wat ik mij hier al langer afvraag waarom het niet (mag) aangeduid wordt (worden) wie juist "beste antwoord" toegekend heeft?
(ik heb het niet enkel en alleen over deze topic alleen uiteraard)


Moet dat niet de TS zijn ?
Volgens mij zou dit inderdaad de topic starten moeten zijn die het beste antwoord aanduid, maar dat is zeker bijlange niet het geval kan je gemakkelijk afleiden .
Maar als topic starter het natuurlijk niet doet nadat de oplossing gekomen is dan is het wel logisch dat op den duur iemand van Proximus dit doet, daarom dat het ook maar logisch zou zijn dat je ook weet wie het aangeduid heeft als beste antwoord, moest iedereen toegang hebben om dit aan te duiden dan zou waarschijnlijk iedereen zijn eigen antwoord aanduiden als beste antwoord :-))))
Reputatie 4
Badge +2
Soms is het aangeduide 'beste antwoord' ver van het beste, soms is het zelfs maar een andere vraag die iemand stelt, of een reactie, er zit soms zelfs geen antwoord in, bizar..
bizar of er zit een filosofie achter :-)))) of hoe zeggen ze dat ook weer, met heel Antwerpen maar niet met mij , met alle Chinezen maar niet met den dezen :-))))

Reageer