Beantwoord

Programmeren met TV guide

  • 14 July 2016
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Als men een opname insteld klikt men op opnemen en dan verder gaan.
Maar als men dan wil voort progammeren moet men dan met het nieuwe systeem telkens opnieuw beginnen ?
Ik bedoel uit de TV guide gaan, dan terug, en weer de juiste datum instellen.
Vroeger was dat makkelijk, of doe ik iets verkeerd ?
icon

Beste antwoord door Marleen 15 July 2016, 00:33

Bekijk origineel

4 reacties

Je moet niet uit de TV guide gaan, gewoon dan naar het volgende programma scrollen dat je wilt opnemen enz.....
Reputatie 7
Badge +6
Klik 'verder gaan' ok, dan op de knop 'back' en je zit opnieuw in de TV Gids en kunt verder programmeren.
Door de fast forward knop in te drukken/ingedrukt te houden scroll je per dag/tot 7 dagen vooruit in de TV Gids.
Reputatie 6
Badge +3
Er zit toch een merkwaardige kronkel in de hersenen van de proximus-programmeurs.
Waarom werd in het menu zelf niet de mogelijkheid voorzien om een volgende programmering te doen?
Dit zou de standaard mogelijkheid moeten zijn na programmatie, nu is echter "annuleren" als 1e mogelijkheid voorzien. Hoe vaak heb ik al niet per ongeluk op "annuleren" gedrukt om dan vast te stellen dat programmatie mislukt was?
Na een aantal keren had ik dat wel door uiteraard, maar het is totaal onlogisch om na een actie deze actie standaard te annuleren.

De "back" methode heb ik ook al gevonden maar echt gebruiksvriendelijk is deze methode zeker niet.
Het verticaal verspringen per pagina, in de TV gids, zouden ze ook weer mogen terug invoeren.

Reageer