Beste, ben verhuist van vlaanderen naar de DG. Hier bekom ik het waals pakket. Graag had ik het nederlands pakket ontvangen. Technisch is dat perfect mogelijk. Bij het Call center zegt men steeds dat het gewijzigd is. Boeket FR heb ik reeds verrwijderd. Franse taal ben ik niet machtig. Nu ben ik ook omgeschakeld naar Familus, dat heeft men aangepast op het call center. Daar ik spoorbediende ben kan ik vermindering bekomen maar deze heeft men beloofd maar krijg deze niet, reden: alleen voor het duurdere pakket. Waar niet waar ?? Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Dag Marc, deze gaat helemaal aangepast worden, decoder even via de knop achteraan uitschakelen en opnieuw aanzetten vanaf middernacht. Groetjes, Nicky
Beste
Tot heden nog niet aangepast
De programmanummering is nog steeds als eerste franstalige posten, nadien komen de nederlandstalige posten met hun nummering.
Kan men dan ook even al de programnummeringen doormailen die aangeboden worden gratis. Ook de betalende als ik eventueel wil overstappen naar Boeket NL.
Groetjes
Tot heden nog niet aangepast
De programmanummering is nog steeds als eerste franstalige posten, nadien komen de nederlandstalige posten met hun nummering.
Kan men dan ook even al de programnummeringen doormailen die aangeboden worden gratis. Ook de betalende als ik eventueel wil overstappen naar Boeket NL.
Groetjes
Dag Marc, de standaardposten en volgorde hiervan wordt bepaald door de regio waar je woon, als je verhuisd naar Wallonië zijn er inderdaad een paar Nederlandstalige posten die vervangen zijn door Franstalige posten in het basisaanbod. Aangezien dit onderdeel is van de wetgeving, kunnen wij dat standaardaanbod niet zomaar aanpassen. Je kan wel zelf je zendervolgorde aanpassen en de Nederlandstalige zenders voorop zetten (https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html), een overzicht van alle zenders kan je hier terugvinden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html Groeten, Kim
Dank voor de uitleg
Beste
bijkomende vraag.
Kan ik wel bijkomende nederlandstalige paketten bestellen zoals "boeket NL".
Was iets van 12 euro.
Voorheen had ik boeket FR.
Groetjes
Marc
bijkomende vraag.
Kan ik wel bijkomende nederlandstalige paketten bestellen zoals "boeket NL".
Was iets van 12 euro.
Voorheen had ik boeket FR.
Groetjes
Marc
Voor de bijkomende tv bundels kan je wel kiezen tussen NL en FR. Hier zie je het aanbod:
https://www.proximus.be/nl/id_catr_tvoptions/particulieren/producten/opties/tv-opties.html
Groetjes,
Antonella
https://www.proximus.be/nl/id_catr_tvoptions/particulieren/producten/opties/tv-opties.html
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.