De programmagids is regelmatig verdwenen. De decoder terug opstarten is dan de oplossing.
Waardoor komt dit?
Bladzijde 1 / 1
Kan je eventueel de modem eens resetten?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Kan je eventueel de modem eens resetten?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
bij de v4 decoder schijnt dit een bekende bug te zijn, hopelijk wordt dit binnenkort door prox opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.