Skip to main content
Enkele maanden geleden kwam ik er een eerste keer achter dat er een tiental programma's verwijderd waren van mijn opnamelijst, ondanks ik nog 30 procent geheugen had. In de zomervakantie herhaalde dit scenario zich maar in minder erge vorm. Enkele minuten geleden wou ik een film bekijken en er waren maar 18 minuten van die film opgenomen. Ik dacht dat het een fout was van mezelf dus ging ik naar de volgende opname maar daar bleek het probleem hetzelfde. Dat geldt ook voor de 7 volgende films! Wat een teleurstelling voor de derde keer op rij. Ik hoop dat Belgacom nu eindelijk eens met een oplossing en compensatie komt! American gangster wou ik allang eens zien en had hem dus opgenomen maar door het ''fantastische'' systeem van Belgacom is dit niet mogelijk. De zoveelste teleurstelling... Kan belgacom zorgen voor een compensatie?

Had je de geprogrammeerd met verwijderen '"nooit" ?

Beste bart,

Als u opnames plant die opgeslagen worden op ons netwerk dan zijn deze 30 dagen beschikbaar.

De opnames die u zeker wenst te behouden voor een langere periode die kan u best plannen met de optie "nooit verwijderen". Dit zorgt ervoor dat de opname op de harde schijf van uw decoder zal staan.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.

Is dat dan niet default "nooit verwijderen" als je niet zelf de instelling verandert en er natuurlijk al geen overlappende opname bezig is?

hij zegt hij had 30procent vrije ruimte dan kan er geen opname die geen vaste opname verwijdert zijn om ruimte te maken voor nieuwe opname

zie bij mij was mijn hele band van 90procent opnames weg foetsie

Reageer