/files/14ca71b84a/Printscreen.png 907x751
Bladzijde 1 / 1
Ja, inderdaad en dat is al enkele dagen zo.
er staat toch een frans programma gescheduled blijkbaar. Iets van "Pas d'information disponible'. Is een drama serie. Niet? :p
Ik heb hier hetzelfde voor, dus dit is een 'algemeen' probleem. Den Story zal de info nog niet doorgegeven hebben :p
ps: vorige week gehoord van Belgacom medewerker die ook aan die dingen daar werkt, dat de teams welke hieraan werken uitsluitend met Franstaligen & Indiërs werkt. Dus niet te verwonderen.
Ik heb hier hetzelfde voor, dus dit is een 'algemeen' probleem. Den Story zal de info nog niet doorgegeven hebben :p
ps: vorige week gehoord van Belgacom medewerker die ook aan die dingen daar werkt, dat de teams welke hieraan werken uitsluitend met Franstaligen & Indiërs werkt. Dus niet te verwonderen.
Momenteel blijkbaar terug in orde.
Ik heb toch nog steeds Franstalige melding dat de informatie niet beschikbaar is voor programma's van dit weekend en de dagen nadien
hier is het ook in orde, toch in de online tv gids - decoder nog niet gecheckt
mvg
mvg
Bij mij is het voor het ogenblik toch in orde via decoder tv-gids.
Bij mij nu nog steeds de franstalige melding dat de informatie niet beschikbaar is. Dus overal is het probleem nog niet opgelost. Ben gaan kijken via "Menu" - tot op 10 dagen later nog steeds dezelfde vermelding.
Hier ook nog steeds niet in orde
zoals reeds gezegd in de online tv gids is het hier oké, op decoder staat er echter nog steeds iets in het frans
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.