Profielverhoging

  • 16 April 2012
  • 5 reacties
  • 395 Bekeken

Ik vraag me af welk nut het heeft om internet maxi te behouden met een profiel van 30/6 als je niet zo om de uploadsnelheid geeft.

Ik kan nu weliswaar meer dan 25 MB/s downloaden( tot 28 MB/s) maar die waarde daalt algauw tot 22 MB/s

als ik HD kanalen bekijk of/en opneem op de decoder.

En dan ben ik maar met 1 PC online..

De beloofde max downloadsnelheid (30 MB/s) is dus nooit haalbaar zonder 50MB profiel?

Vriendelijke groeten,


Artie

5 reacties

al de andere abo's hebben ook een downloadsnelheid van 30Mbps, dus daar zit je ook met datzelfde feit

waarom favorite maxi nog houden? ik zou het ook niet weten.....

ik zou naar comfort gaan in een nieuw pack, heb je ook onbeperkt volume. kost je wel wat 3G volume & uploadsnelheid, (en wellicht ook mailboxen & domeinnaam)

moet je zelf de rekening eens maken

mvg

maar je kan blijkbaar wel een extra mailbox aankopen voor een jaarlijks bedrag van 54,45€?!
inderdaad. dat is altijd mogelijk geweest, ook bij maxi als je er meer dan vier wilt. (maar wie doet dit?)

alleen staat er voorlopig nog niets van mailboxen op de site bij de nieuwe internetspecificaties,
maar ik vermoed dat comfort gewoon 1 mailbox zal blijven en geen domeinnaam.
maxi 4 mailboxen en gratid domeinnaam

mvg
Badge +1
Je kan altijd gewoon een gratis mailbox nemen van hotmail, windows live of van google of yahoo, ...
dat lijkt me ook interessanter, ben je ook niet provider afhankelijk... want na opzeg blijven de mailboxen van je abo nog zes maanden werken, daarna is het gedaan

ondertussen bevestiging gekregen dat de gratis domeinnaam enkel bij maxi zit

mvg

Reageer