Beantwoord

Profielfoto

  • 4 November 2016
  • 4 reacties
  • 759 Bekeken

  • Rising star
  • 11 reacties
Hoe kan ik de profielfoto vanuit mijn proximus e-mail adres wijzigen? Nu is mijn profielfoto op de een of andere manier gekoppeld aan een oude foto. Alvast bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Magistermagic 5 November 2016, 05:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Op de website van de proxi-mail vind ik niets om een foto toe te voegen of te veranderen.
Dus ik denk dat het moet gebeuren met je smartphone of tablet zelf en daar je "account" gegevens nakijken of je de foto kan veranderen.
Waarschijnlijk ook afhankelijk van welke app je gebruikt voor je emails.
Ja precies. Ik kan geen instelling in proximus e-mail vinden, maar als ik een mail vanuit hier stuur dan zie ik een oude profiel foto bij de ontvanger. Ook vanuit mijn andere apparaten heb ik dit inmiddels nagekeken, maar heb niets gevonden. Ik vraag me af waar deze oude profiel foto vandaan kwam. Toch bedankt voor jouw reactie.
Reputatie 2
Badge +1
ah, maar nog iets... kan zijn dat die foto niet van jouw is misschien, wat ik bedoel is dat de ontvanger die foto gezet heeft als: contact-foto.
Net zoals bij de app: "personen", op mijn smartphone kan ik foto's toevoegen aan al mijn contacten, als dat oude foto's zijn dan is het natuurlijk zo.
Nee, het is dus ook niet het geval. Ik heb net gevonden dat de oude profiel foto vanuit Facebook komt. Omdat ik een beheerder ben van een pagina heb ik mijn skynet adres daar gegeven. Ik zal een ander adres geven en zie of deze koppeling dan verdwijnt. Nogmaals bedankt voor je reactie 😉.

Reageer