Proefperiode zonder verbintenis?

  • 28 December 2011
  • 2 reacties
  • 461 Bekeken

Wij hebben nu sinds vrijdagavond BelgacomTV. Aanvankelijk zag het er goed uit, maar we merken toch wel wat gebreken, iedere dag wel minstens 1 nieuw gebrek waar we ons aan ergeren...
Wij hebben echt geen zin om hier een jaar mee te sukkelen...
Het gezegde "You get what you pay for" blijkt waar te zijn, maar we betalen met veel plezier de nodige aansluitingskosten en het hogere maandabonnement voor Telenet digitale televisie (reeds ervaring mee in het verleden en nooit klachten over gehad)...

Van tevoren hadden wij een Classic lijn en Internet Start, wat we nu hebben omgezet naar een Pack Classic-telefonie/Internet-Comfort/TV-Comfort.

Wij zouden dus graag dat contract voor dat Pack met telefonie, internet en tv weer ongedaan maken en het contract voor telefonie + internet start terug in voege te laten gaan, of desnoods vernieuwen (was toch nog maar een paar weken daarvoor vernieuwd), zodat we over kunnen naar Telenet digitale TV.

Wij hebben niets getekend ivm BelgacomTV, dit is telefonisch aangevraagd geweest. Kunnen wij opzeggen zonder vergoeding wegens niet tevreden?

Wij zijn niet van plan om ook de telefonie en het internet op te zeggen, daar zijn we tevreden van, maar aan de digitale tv heeft Belgacom nog heel wat te sleutelen en wij zouden liever hebben dat wij niet tot de grote groep proefkonijnen behoren.
Wij zijn juist van TV-Vlaanderen afgestapt om geen last meer te hebben van haperingen e.d. bij slecht weer, maar blijkbaar is BelgacomTV nog veel onstabieler (haperingen in geluid bij sommige zenders, zeer onstabiele decoder-software...)...


2 reacties

Beste Candisa,

Uw vraag is onder dossiernummer 14337834 doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Men zal u zo snel mogelijk contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Even hier posten dat ik net contact heb opgenomen met de klantendienst via 0800 22 800, optie nummer ingeven, optie andere vragen, optie medewerker...
En na een paar keer uitleggen wat ik wou, zou het normaal in orde moeten komen en komt er eerstdaags een bericht binnen dat we terug op Classic telefonie + Internet Start, zonder TV zullen gezet worden en we de decoder terug mogen binnenbrengen in het lokale Belgacom Center en zonder kosten kunnen opzeggen.

Ik post dit om duidelijk te maken dat het probleem normaal opgelost is, en voor mezelf, om bij eventuele problemen te kunnen bekijken wanneer ik precies gebeld heb, zodat het gesprek kan opgevraagd worden...

Reageer