Skip to main content
In juni kreeg ik een veel te hoge factuur , waarna ik direct een klacht heb ingediend!



Ze hebben alles nagekeken en me 2 creditnota's gestuurd, ééntje van 60€ en één van 100€.



Het resterend bedrag van 31.11€ heb ik dan direct betaalt!



Nu krijg ik bij mijn nieuwe rekening opnieuw eenmalige kosten van 9€ en 50€!!



Moet ik dit betalen omdat Belgacom een fout maakte bij de vorige factuur?



Heb opnieuw een betwisting gestuurd en moest het bedrag van betwisting nog niet betalen, maar!!!



Heb die rekening gisteren betaalt want dat moest voor de 8ste van deze maand en wat merken we



gisteren hebben ze op digitale TV bepaalde films op aanvraag al geblokkeerd! Ik ben echt niet meer te spreken over de service van Belgacom!!! Kathy

Kathy



neem maandag contact met klantendienst op hun nummer 0800/22800, refereer naar uw vorige klacht(en), en vraag om nazicht. Gegarandeerd dat alles in orde komt



muisje


Dag kathy,



muisje heeft gelijk, blijkbaar zijn er onterecht administratiekosten aangerekend.



Via 0800 22 800 helpt men u graag verder. Of u bezorgt mij klantgegevens en ik laat uw dossier nakijken.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Lisette,



enkel indien u een pack van een vaste telefoonlijn of Mobile (event. plus Mobile) + internet comfort/favorit of intense + comfort Tv bezit is Comfort Tv met decoder waarde totaal €18,50 gratis. Zijn uw GSM's bij Proximus of Belgacom ? Zie naar de kortingen op uw faktuur. Anders navragen bij klantendienst op hun nummer 0800/22800



muisje


Reageer