Skip to main content
he ik heb sinds enkele dagen proximus tv

ik heb dit genomen om het voetbalkanaal 11 te kunnen zien toch lukt het niet om erop te geraken,de gekozen wedstrijd was te zien op 614 maar ik kom altijd uit op 600 in de zenderlijst en gaat rechtstreeks naar 700

wat doe ik verkeerd???

bedankt
herstart eens je decoder door netstekker (of via schakelaar achteraan) de stroom 5 sec te onderbreken
lukt het wel om te kijken via de proximus 11 app

==>> http://www.proximus.be/nl/id_cb_foot/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/gebeten-door-voetbal.html?v1=paidsearch&v2=proximus-etr-esales/semetis&v3=Google&v4=Brandkeyword-Search&v5=adtext&v6=proximus%20kanaal%2011&v7=res-tv-foot&v8=13B-Brand-Football-NL&v9=brand-football-nl&gclid=CP-T2rmbwM4CFcW4Gwodbv4JRg&gclsrc=aw.ds

De wedstrijden zijn ook te bekijken op pc, tablet en smartphone via de TV Overal-applicatie van Proximus. Bekijk de samenvatting van alle wedstrijden die op Proximus 11 worden uitgezonden.

Volg ook al de voetbalactualiteit op de Proximus 11-app voor iOS in de App Store, of voor Android in de Google Play Store.

​Download de Proximus 11-app

​Download de Proximus TV-app

Ja kan ook altijd bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u behalve op wet. feestd.)
De zenders 601-699 maken deel uit van boeketten zoals 'Belgian Foot' of 'International Sports' en zitten dus niet in het basisaanbod. Stuur even je telefoonnr of klantenid door via een privébericht naar Het Proximus Team. Dan bekijken we dit even voor jouw situatie.

Tip! Op deze pagina vind je de volledige zenderlijst per gewest opgedeeld in basis aanbod & extra boeketten.

Reageer