Op donderdag 7 oktober is bij ons de VDSL lijn weggevallen.
Na telefonisch contact bij de helpdesk en in de Belgacomwinkel te Wetteren hebben wij de beloofde "noodoplossing" (vodafone stick) nog steeds niet ontvangen. Hij ging per expresskoerier bij ons toekomen ten laatste vrijdag 18 uur.
De herstelling kan pas gebeuren op 19 oktober (12 dagnen na melding storing!?) Wij hebben uit noodzaak onze eigen vodafone stick reeds moeten gebruiken. Hopelijk vervallen die kosten en vervallen ook de kosten van het abonnement.
Een teleurgestelde klant (die reeds 15 jaar klant WAS).
Bladzijde 1 / 1
Was er iemand thuis toen de koerier zou langskomen?
Dit is voor de koerierdiensten een absolute vereiste, zij zullen namelijk niet zomaar iets achterlaten (al is het in de brievenbus)
Dit is voor de koerierdiensten een absolute vereiste, zij zullen namelijk niet zomaar iets achterlaten (al is het in de brievenbus)
Ganse dag speciaal voor thuis gebleven.
Dus ze kunnen zich niet wegsteken dat er geen levering mogelijk was.
Hebben naast internet ook geen vaste telefoon en TV meer (met 3 kleine kinderen zeker niet gemakkelijk).
Dus ze kunnen zich niet wegsteken dat er geen levering mogelijk was.
Hebben naast internet ook geen vaste telefoon en TV meer (met 3 kleine kinderen zeker niet gemakkelijk).
Best nog eens bellen met 0800 22 700, deze zijn bereikbaar tot vanavond 22u.
Beste Eva,
telefoonnummer 09 366 51 92
klantennummer: 602360534
telefoonnummer 09 366 51 92
klantennummer: 602360534
09 366 51 92 staat sinds 22/10 opgezegd naar een andere operator. En internet zal op 5/12 opgezegd worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.