Ik heb laatst mijn oude Sagem-modem vervangen door de nieuwe B-box 3 met het gevolg dat mijn vaste telefoonlijn niet meer werkt. De telefoonlijn was aangesloten op een groene poort van de Sagem-modem. Ik denk dus dat ik te maken heb met een vaste telefoonlijn via internet. Aangezien de B-box3 volgens mijn niet deze aansluiting heeft weet ik niet waar ik mijn telefoonlijn moet aansluiten.
PS: Ik heb geprobeerd de telefoonlijn rechtstreeks op de Proximus-contactdoos aan te sluiten, maar dit leverde gaf geen oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Dag Giel_V,
Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Ik heb daarnet met de support gebeld en een afspraak gemaakt om de huidige B-Box 3 te laten vervangen door een B-Box 3v. Bedankt voor de hulp.
Giel_V,
Ja dat is inderdad de reden waarom ik je klantnummer nodig had. Maar blij dat ze jou via de support hebben kunnen helpen.
Goed weekend
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Ja dat is inderdad de reden waarom ik je klantnummer nodig had. Maar blij dat ze jou via de support hebben kunnen helpen.
Goed weekend
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.